![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() En i vårt ressällskap blev änka i höstas. Det är mycket därför vi är här nu. Vi valde att resa hit med henne eftersom vi vet att Tilos är en ”läkande ö”. Nu efter snart två veckor tackar hon för att vi tog med henne hit. Tilos har gjort henne till en gladare människa säger hon, och hon ska resa tillbaka så snart hon kan, på egen hand. Tilos är en perfekt ö på många sätt och vis, inte minst om man reser själv. Tack alla för alla tack! ![]() Jag ska dock skriva några dagar till. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Janne jag kan redan säga att Tilos blir min nästa ö till ensamresa....Jag kan inte tänka mig en bättre ö att vara"ensam" på med vandringar, utsikter, lugn och god mat. Tillräckligt liten också för att INTE känna sig ensam på. Nu har jag rest ensam till Tinos 3 ggr så nu blir det Tilos några vändor. Kul att du ska skriva mer! Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Det låter toppen!
Strandbilderna är ju bara helt fantastiska. Hur kan man ha abstinens efter en ö som man aldrig varit på? Tja, jag vet ju några som har bidragit till den sjukan. Först smittades jag av Annki och alla hennes blomsterbilder. När jag så smått har lyckats förtränga den längtan så dyker dessa härliga rapporter och bilder upp från dig och Camilla och jag längtar igen. ![]() |
![]() |
|
|