Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Ordet är fritt > Kalimerahörnor > Kalimeras hörna

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2012-05-11, 16:54
Kalimeras avatar
Kalimera Kalimera är inte uppkopplad
Admin

Reg.datum: nov 2004
Standard Sv: Tilos. Dag 12.

Citat:
Ursprungligen postat av theresa Visa inlägg
Jag är en änka på 43 år som har varit rädd att upptäcka öar på egen hand men efter att ha följt er genom åren så är jag inte rädd längre...tack för detta
Tack själv!

En i vårt ressällskap blev änka i höstas. Det är mycket därför vi är här nu. Vi valde att resa hit med henne eftersom vi vet att Tilos är en ”läkande ö”. Nu efter snart två veckor tackar hon för att vi tog med henne hit. Tilos har gjort henne till en gladare människa säger hon, och hon ska resa tillbaka så snart hon kan, på egen hand. Tilos är en perfekt ö på många sätt och vis, inte minst om man reser själv.

Tack alla för alla tack!

Jag ska dock skriva några dagar till.
Svara med citat
Gammal 2012-05-11, 17:04
Lissi Lissi är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran

Reg.datum: feb 2005

Citat:
Ursprungligen postat av Kalimera Visa inlägg
Tack själv!

En i vårt ressällskap blev änka i höstas. Det är mycket därför vi är här nu. Vi valde att resa hit med henne eftersom vi vet att Tilos är en ”läkande ö”. Nu efter snart två veckor tackar hon för att vi tog med henne hit. Tilos har gjort henne till en gladare människa säger hon, och hon ska resa tillbaka så snart hon kan, på egen hand. Tilos är en perfekt ö på många sätt och vis, inte minst om man reser själv.

Tack alla för alla tack!

Janne jag kan redan säga att Tilos blir min nästa ö till ensamresa....Jag kan inte tänka mig en bättre ö att vara"ensam" på med vandringar, utsikter, lugn och god mat. Tillräckligt liten också för att INTE känna sig ensam på.

Nu har jag rest ensam till Tinos 3 ggr så nu blir det Tilos några vändor.
Kul att du ska skriva mer!

Lissi
Svara med citat
Gammal 2012-05-11, 22:12
Masses avatar
Masse Masse är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2008

Citat:
Ursprungligen postat av Kalimera Visa inlägg
Det låter toppen!

Strandbilderna är ju bara helt fantastiska.

Hur kan man ha abstinens efter en ö som man aldrig varit på? Tja, jag vet ju några som har bidragit till den sjukan. Först smittades jag av Annki och alla hennes blomsterbilder. När jag så smått har lyckats förtränga den längtan så dyker dessa härliga rapporter och bilder upp från dig och Camilla och jag längtar igen.

Masse
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:45.