![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() //Conny ![]() (Medlem i BIF) |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() När det gäller Allsvenskan så är det ju dock Sportklubben i Örebro som alltid har gällt i själ & hjärta. Det blev ju även förlust för ÖSK mot Åtvid, - i öppningsmatchen ![]() Ikväll väntar Helsingborg. Men de brukar ju ytterst sällan ställa till bekymmer hemma på Behrn Arena ![]() //Conny |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() BTW, Behrn Arena i mitt hjärta, ljuvliga minnen. RBK 2012, GIF 2011 ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Jodå, den minnesgode minns den tunga förlusten i april i fjol på B A ![]() ![]() Lycka till med er oxå ![]() //Conny |
|
||||
|
||||
![]()
Nä men tre fräscha poäng borta mot Kalmar å återupprättad heder. Nu klämmer vi gnaget på tre poäng oxå så börjar säsongen arta sej
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() Det blir färre och färre som går på matcherna nu och arenan är knappt halvfull. Kalmar har problem med 6 långtidsskadade och får väl satsa på att hålla sig kvar. Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ja vi ska faktiskt ta oss till Mjällby en match, bara för att Blekinge är så mysigt.! Maken är på kurs idag i Karlskrona och jag hade önskat att det var på fredag istället så att jag kunde följt med....
I maj ska vi faktiskt på minisemester igen i Blekinge ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Citat:
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Efter gårdagens seger mot Örebro SK toppar Elfsborg allsvenskan.
Första platsen som vi nu har kommer förmodligen att bestå resten av säsongen ![]() ![]() ![]() Med Gula hälsningar Tobbe |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis Elfsborg till bra start!
![]() Snyft Gefle! Nyss hemkommen från regnigt Strömvallen. Oengagerat, oagressivt o tamt. Risk för degragering helt klart. För mkt respekt mot "storklubben" solna if. Alltså jag har svårt att hysa sympati mot denna klubb som kommer dragandes med "supportrar" som inte kan respektera en vanlig toakö. / Bitter |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Åtvid ledde i början, sen kom Elfsborg för en kortare sejour ![]() //Conny, Örebro Sportklubb ![]() |
![]() |
|
|