![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Den biten av stranden jag skrev om var det en del sand, blandat med mindre stenar.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tack,
men jag tror att jag ska ändra min bokning till Sunrise Village hotel i Platanias. Det ska bli dyrare 800 kr., men jag tror att det är värd. Vad tror ni? Är det bättre hotel, plats och strand? Mycket frågor eftersom vi ska åka första gång till Kreta ![]() Senast redigerad av braco70 den 2012-04-27 klockan 10:57. |
|
|||
|
|||
![]()
Har varit på Sunrise Village för snart 10 år sedan. Då var det i alla fall ett helt ok hotell. Mycket familjer där. Hyfsad pool.
Men det är en ganska lång backe upp från stranden. Och en väg med livlig trafik att passera. Sedan är ju Platanias en mer välbesökt by med mer liv. Vissa gillar det andra inte. Men i slutet av maj är det betydligt lugnare där än i slutet av juli-början augusti. Går ni rakt ner till stranden från Sunrise (kan väl vara 7-800 meter) finner ni en sandstrand som är ganska okej. Hoppas ni får en trevlig resa. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Annars ser hotellet frächt ut från utsidan iaf... Jag tror ni kommer trivas mycket bättre i Platanias oavsett ![]() Trevlig resa! // Malin |
|
|||
|
|||
![]()
Ja, det är mest darför att vi har 2 barn och vi vill AI. Tack till alla information. Om något
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
//Kikh |
|
|||
|
|||
![]()