![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Skaffa vänner då så blir det roligare!
|
|
||||
|
||||
![]()
Finns på FB.
|
|
|||
|
|||
![]()
Har fb, og synes det er en enkel og gøyal måte å holde kontakt med folk på, som greske venner når jeg er i Norge og norske venner når jeg er i Hellas. Har også blitt kjent med folk via fb, blant annet en amerikansk kvinne som jeg senere traff i Nafplio på lunsj. Og så får jeg oppdaterte nyheter (eller visvas, alt etter som
![]() For dere som er skeptiske: Man legger ikke ut mer info enn man vil selv, man deltar ikke mer enn man vil selv, og man kan stille kontoen inn slik at bare "venner" ser hva man gjør/skriver. Man trenger ikke engang bruke sitt eget navn (men da vil ikke venner finne deg, så det må man jo vurdere nøye). |
|
||||
|
||||
![]()
Är med på fejan och har cirka 200 kontakter.
Ingegerd |
|
||||
|
||||
![]()
Men Lissi, det handlar ju om att man måste logga in på en dagstidning för att göra ett inlägg, då kräva de allra flesta tidningar att man har en inloggning alternativt facebookkonto för att inlägget ska publiceras.
Arne |
|
|||
|
|||
![]()
Jasså, Arne, Jag fattade inte att Du skulle logga in för att skriva!
![]() ![]() Så illa är det! Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Jag är med.
// KR |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag är med, mest bara för att det är kul att se vad mina tjejer skriver. Det är roligt att se vad som är på gång med deras kompisar och så.
Själv är jag väldigt inaktiv. Några få vänner och släktingar har upptäckt att jag är med, men jag håller en låg profil. ![]() Katitzi ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag kör VVF:-)
|
|
|||
|
|||
![]()
har FB bra forum att söka släktingar och vänner från förr! Har begränsat tillgängligheten till "endast vänner"
|
|
||||
|
||||
![]()
Har fb och är lite mer aktiv än vad jag borde vara
![]() Malin |
|
||||
|
||||
![]()
Jag är nog medlem på alla forum som finns, har funnits...
![]() /NW |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
Lissi, det är mycket enklare än man tror
![]() ![]() //Ingela |
|
||||
|
||||
![]()
Är INTE med.
Räcker med Kalimera, min egen hemsida samt ett flertal andra som jag underhåller. Den mesta tiden just nu går åt att fotografera, läsa samt trädgården. Tycker ibland att tiden inte räcker till så därför har jag inget behov av FB. Med FotoHälsningar Chras |
|
|||
|
|||
![]()
Jag är med....
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag gick med för att hålla koll på barnen under en utlandsvistelse men båda har nobbat mig som vän. Jag är å andra sidan vän med flera av deras vänner så jag får en del info i alla fall. Som 50+ är jag fortfarande lite kluven till FB men har kommit fram till att det nog inte är så farligt om man är försiktig med vilka vänner man accepterar och vilka kommentarer man sprider omkring sig.
|
![]() |
|
|