![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Hvor mange år er det siden det ble bestemt at denne ordningen i Hellas skulle avskaffes da den er i strid med EUs regler? Og hvor mye har prisen på en licens gått opp siden dette var klart? Dette er/var et pyramidepsill, etter mitt syn, og det er på høy tid at det tar slutt!
"July 29 2011 (Bloomberg) -- When Giorgos became a taxi driver in Athens two years ago, he did it the only way he could: by breaking the law. Unable to inherit a family business, he borrowed from the bank and paid 100,000 euros ($143,010) for a license on the black market. Now he says he may fail to meet his loan obligations as the Greek government deregulates the taxi industry and opens the door to new cars taking fares as part of its commitment to a free market." http://www.businessweek.com/news/201...-licenses.html |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Det sjømennene streiker for n å er en protest mot at pensjonene er sterkt redusert. Dessuten vil de ha en kollektiv arbeidsavtale for 2012. Slett ikke urimelig i mine øyne. Sånn som situasjonen har utviklet seg i Hellas, blir det nesten som flisespikkeri å snakke om hva som burde vært gjort før - det er for sent.
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Når krybben er tom så bites hestene. Det er på tide at en del i Hellas innser at krybben er tom og at uansett hva de gjør, hvor ofte eller hvor lenge de streiker så blir det ikke mere penger av det, ja faktisk kun mindre!
Det blir heller ikke mere penger av å krangle om hvem som har skylden og i hvilken grad, når eller hvorfor. |
#4
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
#5
|
|||
|
|||
![]() |
![]() |
|
|