![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Gav i förra veckan bort min tv till en granne, väntar på leverans av en ny .... Bara de nu lägger ut programmet. Chris ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag såg Packat och klart nu i kväll....och jag var faktiskt lite besviken!
![]() MEN nota bene....Reportaget i sig var bra och ledigt,det visade bara inte Skopelos så som jag trott det skulle! Lissi- som kanske är gnällig nu.... |
|
|||
|
|||
![]()
..gnäll du, Lissi...de gör inge....ja e gnelli ja me iblann....
![]() Mikke |
|
|||
|
|||
![]()
Jeg har akkurat sett innslaget via www.svt.se, og jeg er enig med deg, Lissi. Dette var ikke spesielt spennende. Jeg har aldri vært på Skopelos, men har hørt veldig mye bra om øya fra venner. Men denne reportasjen gjorde ikke at jeg ble fristet til å reise heller...
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det var väl kanske inte det bästa inslaget vad gäller att visa upp ett resmål. Men nog kittlade det min greklandsnerv i alla fall
![]() Måste vara rekord att få abstinens så snabbt efter höstens resa - kom ju hem alldeles nyss känns det som. Rättare sagt 2 månader och 6 dagar sedan. Visserligen är det säkert varmare här bredvid min braskamin än vad det är i Grekland just nu men ojjjjjjjj vad jag längtar. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag fick en tår i ögat av greklands-längtan!
![]() ![]() På det hela taget så fick jag upp ögonen för Skopelos och fick en glimt av miljön där. Om jag skulle få för mig att öluffa, sä är det inte helt omöjligt att att jag skulle åka dit. Och sedan fick jag ju ett smakprov på hur det kan ha sett ut när Inkfish fiskade bläckfisk ![]() Göran |
|
||||
|
||||
![]()
Jag hade bestämt mig för att inte åka till Grekland nästa år så fyyy vad elakt att frestas så...
![]() /Robban i Malmö http://flying.to/athens |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Lissi- som också badat naken på Skopelos! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Fast bläckfisken Inkfish fiskade var större och sprutet desto värre.
Göran |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Men det låter spännande! Har programmet inspelat och ska titta vid tillfälle. |
|
||||
|
||||
![]()
Förresten, goliat: De fiskade kalamari och det har jag aldrig gjort!
|
![]() |
|
|