![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Hälsa Birgitta god bättring och jag hoppas att hon kommer hem till dig snart igen.
Hälsningar Stinab |
|
|||
|
|||
![]()
Hälsa från mig också!
|
|
|||
|
|||
![]()
Önska Birgitta snar bättring, Vi hoppas att hon snart får komma hem. Det där med städning och blommor löser sig alltid på något sätt.
Hälsningar Åse och Lasse |
|
||||
|
||||
![]()
Städ samt vattna blommor kommer längst ner på listan när nära och kära är sjuka. Betyder mer att ta vara på sin kära och bry sig om .
Hälsa din fina hustru Arne från Birgitta ![]() Birgitta |
|
||||
|
||||
![]()
Sålunda har Hustrun kommit åter från en tolv dagar lång vistelse på Sjukhuset. (NUS) Lite svag och bräcklig alltfort, men vid gott hopp. Arne hade inför hemkomsten inhandlat vackra blombuketter i omfattning att Hustrun tyckte det var att ta i...
Blomvattning samt städning under bortavaron erhöll med beröm godkänt. Ett ansenligt medicinförråd medföljde hem att efter noggrann ordination intagas vid fastställda tider. Nu får tillfrisknandet ha sin gilla gång. Arne |
|
||||
|
||||
![]()
Önskar Birgitta fortsatt och snar bättring
![]() //Zanét ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Härliga nyheter! Njut nu av helgen och passa upp på hustrun så hon får vila mycket!
![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Så skönt att Birgitta har fått komma hem! Bästa tillfriskningshälsningar från mig
![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Härligt!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kali anarosi! Siderenia!
|
|
|||
|
|||
![]()
Lemonaki och vi hälsar!!!!
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ja Birgitta måste ju bli bra tills ni ska iväg på er resa i maj!
Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
Glada och varma hälsningar från Asarum!
Krama om Birgitta från oss! Lisbet och Paul |
|
||||
|
||||
![]()
Veldig godt å høre at du har kommet hjem fra sykehuset, Birgitta
![]() Nå håper jeg du vil føle deg bedre for hver dag og snart er h e l t frisk igjen ![]() ![]() |
![]() |
|
|