![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ser att Star Tour reklamerar här genom en Google-annons med "Rejser til Kefalonia - overlad planlægningen til Star Tour og få den dejligste ferie!" men jag kan inte se att varken Star Tour, Apollo eller Ving har resor från Danmark till Kefalonia i år. Trist! Men är det riktigt eller har jag bara inte sett ordentligt?
|
|
|||
|
|||
![]()
är det något sådant här du letar efter?
![]() Kefalonia 2012-05-22 - 2012-09-18 Tisdag Köpenhamn hittat på fritidsresor.se men det går inte att välja, men det står med under "Avresor från Köpenhamn" och under fliken "Sommar 2012". |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, det kunde ju vara något i den stilen, men jag får inte upp den möjligheten som du gör. Konstigt.
Men du kan heller inte välja det alternativet - undrar om de håller på att dra in resorna till Kefalonia??? Jättesynd, om det skulle vara tillfället. Kommer det inte att finnas någon arrangör av resor till Kefalonia från Danmark i år, eller? Någon som vet? |
|
|||
|
|||
![]()
Min gissning är att de inte öppnat bokningen av det resmålet, från CPH.
http://www.fritidsresor.se/Butiker/CPH/ och flik "Sommar 2012" De kanske avvaktar. Apollo har bokat av allt från Malmö till Preveza under perioderna 2-16/6 2012 samt 11/8-22/9 2012. Gissar på magert bokningsläge. |
|
||||
|
||||
![]()
Tack mikaelp, jag avvaktar och följer läget, ringer kanske och kollar med kontoret en dag. Får verkligen hoppas att någon resebyrå har resor till Kefalonia från Danmark i år också - inte minst för grekernas skull.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Hoppas verkligen att resan blir av, eftersom vi bokat boende på både Kefalonia och Ithaka. Bara nu bokningsläget är ok, så man inte ställer in ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, vi reste från Kastrup till Kefalonia för ett par år sedan, en ö som vi verkligen trivdes på, och vi skulle gärna åka dit igen. Vi kunde dock inte tänka oss att åka från Göteborg eftersom vi bor i närheten av Köpenhamn.
Jag tror att jag kollar upp i veckan... Hoppas resorna från Göteborg går som de ska, Deia. |
|
|||
|
|||
![]()
Hej på er,
Jag pratade med Fritidsresor för några veckor sedan och fick då besked om att de ställt in Kefalonia i år. Har heller inte hittat något annat alternativ från Köpenhamn utan det är nog Göteborg som är närmaste flygplats för sydsvenskar (med resor via Apollo eller Airtours om man väljer charter). |
|
||||
|
||||
![]()
Det känns jobbigt för de många inom turistbranchen som blir drabbade på ön!
|
![]() |
|
|