![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Jag reklamerade i fredags. Har ännu inte sett ngr pengar. (swedbank, VISA-kontokort). Jag bifogade infon som fanns på MALEVS hemsida + kompleterade med infon som dök upp under söndagen. Min resa köptes på resecentrumgruppen. Dom har jag ännu inte fått nån info om... Hur har du gått till väga? var handlade du resan? osv.. /Anders, med nyinköpt resa tho... |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Hur har du gått till väga? var handlade du resan? osv..
Vi köpte biljetterna direkt på Malevs hemsida. Och betalade med ett kreditkort (ej bankkort) utgivet av EnterCard (Via Swedbank). Hittade på EnterCards hemsida en blankett för reklamation. Fyllde i den och bifogade mailet med bokningsbekräftelsen från Malev. Postade det i Lördags och hade pengarna tillbaka på kreditkortet på tisdagen. De nya biljetterna är också bokade direkt på aktuellt flygbolags hemsida med samma kreditkort. |
![]() |
|
|