![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Haris Alexiou är något av det allra bästa Grekland har när det gäller artister!!! Det är min mening. Men jag förstår inte alls texterna på alla fina sånger som jag lyssnar på. Tyvärr. Eller kanske tur det. Glykeria, som jag tycker mig minnas du hittade fram till nyligen, är också en av de väldigt fina kvinnliga artisterna - jag köpte en ny cd med henne här i höst, den heter Ta zeibekika tis kardias mas, väldigt bra skiva! Och Karin! Tack för tipset, nu har jag njutit både Alexiou, Dalaras, Kotsiras, Sfakianakis och väntar just igen på Dalaras, härlig kanal! Marianne Senast redigerad av Marianne den 2005-11-21 klockan 23:39. |
|
|||
|
|||
![]()
Men Hur lyckas ni ?? När jag ska logga in på Melodia, så kommer det upp en skylt att man ska registrera sig och det kostar pengar. Hur jag än klickar så kommer ingen musik. Men jag har lyssnat förr så jag ska leta bland mina favoriter!
Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Karin |
|
||||
|
||||
![]()
orkar inte läsa alla svar men jag har inte sett att någon har skrivit in greekchicago.
Radio Kima är bäst ![]() http://www.greekchicago.com -----< Där finns det mesta. |
![]() |
|
|