![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Man hade hela stranden för sig själv. Dock var det alldeles för kallt för att bada. |
|
|||
|
|||
![]()
Hej
ok, tack för svar! Vet du hur KRETA är jrt med Naxos vid denna period? Kanske varmare map att det är längre söderut. Mvh Kerstin ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]()
- så har vi jo Makrigialos
![]() Det er litt lang reise dit(om man ikke flyr innenriks til Sitia), men der har vi hatt det varmeste været i våre aprilferier på Kreta. Vi har vært på Kreta i april 7 ganger, to av dem i Paleochora, mulig det er tilfeldig, men s o m jeg frøs i den kalde vinden begge gangene. P e n t vær hadde vi, men altså kaldt. Når jeg tenker etter var det 1 - 5 mai vi var der i fjor, da hadde jeg badet i Chora Sfakion og Plakias uka før, men i Paleochora var det for kaldt for meg. Det var mye varmere i Chania da vi reiste derfra t i l Paleochora, og i april 2007 reiste vi f r a Paleochora til Chania, også den gangen var det bedre i Chania. Det er "mot normalt" kanskje ![]() ![]() ![]() - det gjelder Hellas og. Jeg vil skynde meg å si at vi likevel likte oss veldig godt i Paleochora og g j e r n e reiser dit igjen, men det blir nok ikke i april ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Agia Marina har varmaste värdet idag på Kreta... 21 grader. Det är 17 grader på södra kusten.
|
![]() |
|
|