![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Vi får tacka för senast!
Vi har ytterligare 6 dar på Kreta, sedan hem till ett vintrigt Umeå. Njuter varje dag nu. Birgitta, från Paleochora. |
|
||||
|
||||
![]()
Tack för alla fina bilder, Bocina. Har specielt njutit av det fina ljuset på många av bilderna.
|
|
||||
|
||||
![]()
Stort tack från mig också, det har varit väldigt trevligt att följa er under resan. Ser fram emot februari när ni åker igen.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tack!
![]() Känner redan "trycket" men lovar att försöka. ![]() Om inte krisen sätter käppar i hjulet, så skall det vara karneval i Rethymno den veckan och troligen final min sista helg. Om jag kan, så skall jag försöka ta del av åtminstone lita av karnevalsyran. Men, som sagt (av Kostas), man vet inte hur det blir i år. Bidragen/sponsringen av karnevalen lär har dragits in. Fast då kan det ju (återigen enligt Kostas) kanske bli ändå bättre ![]() Bo |
|
|||
|
|||
![]()
Hei hei, jeg har også fulgt med deres reisedagbok, som Arne og Birgittas, settter stor pris på å få daglige doser fra Kretaliv sånn midt i den nordiske vinteren, planlegger nå min egen tur til høsten. Takk for mye nyttig info!
Hilsen MARIELL ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Känn ingen press. Skriv när ni känner för att skriva, det räcker gott och väl. Jag tycker det är oerhört intressant att följa er, och se era bilder.
![]() |
![]() |
|
|