![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Monica,
Varmt tack för all trevlig läsning som du bjudit oss på under det gångna året. Hoppas att du får en riktigt trevlig nyårsafton. Gott Nytt År önskar ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack Monica!
Bosse och jag önskar också dig och din man ett Extra Gott Nytt År! // KR |
|
||||
|
||||
![]()
Önskar jag hade en alltrollare som du Monica.
![]() Gott Nytt År! ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
GODT NYTTÅR
![]() ![]() Jorunn ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Även vi önskar dig och din familj en skön nyårshelg.
0ch.... det är alltid lika trevligt att läsa dina betraktelser. Fortsätt med det! Birgitta och Arne. |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Mitt bland allt ROT-ande och RUT-ande och näst intill omöjligt att få tag på hantverkarhjälp känns det befriande härligt att få läsa om din fixare. Han älskar säkert sitt jobb och blir älskad tillbaka för det han åstadkommer!!
Väntar på nya härliga ögonblicksbilder från dig och din ö! Gott Nytt År!! Lena |
|
||||
|
||||
![]()
Lissi! Fixa resor skulle jag kunna själv - om jag vill.
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Gott nytt år .Tack för dina berättelser som jag alltid läser med stor behållning .Här på Kreta följer jag inte solen så mycket som jag gör i Sverige .Där den betyder så mycket mer för att kunna vara ute .första kaffetåren ute sedan frukosten osv sedan när det vänder när man måste tända lampor inne för att se.För övrigt håller jag med Olle det skall bli trevligt att träffa Kalimeror i verkligheten .Kan inte du Komma Monica ? Husrum kan vi alltid ordna.Hälsn fr Alltrollare o biljettfixare Jan (lite skryt jag vet )
|
|
||||
|
||||
![]()
Jan, jag har inte varit på Kreta sen 1965, så det är säkert dags! Då var jag på mitt livs andra utlandsresa, alldeles pank men eftersom frukosten på hotellet var betald från Sverige gick det bra ändå...
Däremot ser jag ingen aktuell resa i den närmaste framtiden. Hemmafronten tillåter inga turer just nu, men vem vet? Min bror fick reslust några år sen och bokade hux flux en resa till Chania, ö som ö tänkte han, och trodde att Kalymnos låg inom räckhåll...och det gjorde det faktiskt- gamla Ierapetra kom via Rodos, det blev en liten omväg men han kallade det kryssning...sen fick han ta flyg tillbaka till Kreta från Kos, så det blev en riktig rundtur. Vi har duktiga musiker här, som spelar kretensisk musik, det får duga för närvarande. Ha det så kul på Kalimeraträffen! |
![]() |
|
|