![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Ännu ett resebrev är publicerat. Denna gång är det från Annki som har varit på Rhodos nu i december. Det är verkligen en helt annan ö så här års! Kolla första bilden på Eli beach så förstår ni vad jag menar.
![]() Läs resebrevet här... |
|
|||
|
|||
![]()
Annki!
TACK för ett härligt resebrev! ![]() Som jag njutit av alla bilder! Det är så fina foton!! Visst är Grekland underbart off-season. Mycket härligare än mitt i sommaren. Detta var en riktig kick inför vår resa på fredag ![]() Frappe, Du kanske har tips?? är det inte i de krokarna Du brukar hållas?? Vad finns att se? Idag kom mail från bilfirman med uppgift om att bil väntar vid ankomsten precis som vi beställde för 6-7 månader sen. Vi hade just undrat hur det skulle funka. Jag kanske också kan knåpa ihop ett fotoresebrev efter hemkomst.... Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Jag älskar dina blomsterbilder, Annki. Och så får man kunskaper också.
Gränderna i gamla stan pånyttminner mig om våra vandringar där. Dock vill jag glömma den gången vi kom från Kzo klockan 4 på morgonen och inte hittade nyckeln som Kamiros gömt i gränden utanför vårt boende. Då såg gamla stan lika öde ut som på dina bilder. Men klockan 7 vågade vi ringa den äldre herren och fick inta vår studio. Tack, än gång för fina bilder! Birgitta. |
|
||||
|
||||
![]()
Tack Annki för fantastiska bilder! Tänk att det är så vackert även i december!!
Ibland funderar jag faktiskt på vad det är som gör att vi står ut i kompakt vintermörker, snålblåst och slask! ![]() Lena |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Det ar nastan sa att jag borjar tvivla om det inte blir Rhodos istallet for Kreta pa semestern ...... ![]() /Lucky ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Så härligt.
Svårt att förstå att det är så fint i december. // KR |
|
||||
|
||||
![]()
Jeg vil også takke for alle fine reisebrev som har kommet etter mitt forrige takkeinnlegg i tråden her
![]() "Vinter" på Rhodos så fredelig og deilig ut, flotte bilder ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
TACK allihop för era vänliga ord, är man inte enbart ute efter att bada och sola så kan Grekland i lågsäsong verkligen rekommenderas!
Citat:
![]() |
![]() |
|
|