Citat:
Ursprungligen postat av Evakarin
Ja visst är det härligt att våga förändra i sitt liv. Ja, tack det skulle vara roligt att ha en blogghörna (tror jag, har aldrig bloggat). Skulle vara roligt att berätta för andra om det vi upplever på Kos eftersom det inte är detsamma som charterbolagen skriver om Kos.
|
Jag har själv förändrat mitt liv på ett sätt jag inte trodde var möjligt. Jag kallar det för att leva livet baklänges, men det är något annat eftersom jag är kvar i Sverige.
Att ni flyttar till Kos gör det hela ännu mer intressant. Många har fördomar mot Kos, mycket på grund av medias bild, och hur charterbolagen har marknadsfört ön. Vi var på Kos förra året (vi har varit där många gånger förut) och såg en helt annan ö än vad vi har sett förut, och vi gillade verkligen ön! Inte minst gillade vi den extremt goda maten som vi åt, alla trevliga människor, och att det inte fanns något kvar av "det gamla Kos". om du förstår vad jag menar med det.
Många här på Kalimera frågar var de bästa stränderna finns. Finns det bättre stränder än på Kos! Bara en sådan sak!
Jag fixar en blogghörna åt er i morgon. Ni behöver inte skriva varje dag, det räcker gott och väl med att ni skriver när ni känner för det.