Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Dodekaneserna > Kos

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2011-12-17, 19:11
Evakarin Evakarin är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Flyttar till Kos

Ja visst är det härligt att våga förändra i sitt liv. Ja, tack det skulle vara roligt att ha en blogghörna (tror jag, har aldrig bloggat). Skulle vara roligt att berätta för andra om det vi upplever på Kos eftersom det inte är detsamma som charterbolagen skriver om Kos.
Svara med citat
Gammal 2011-12-17, 19:55
Kalimeras avatar
Kalimera Kalimera är inte uppkopplad
Admin

Reg.datum: nov 2004

Citat:
Ursprungligen postat av Evakarin Visa inlägg
Ja visst är det härligt att våga förändra i sitt liv. Ja, tack det skulle vara roligt att ha en blogghörna (tror jag, har aldrig bloggat). Skulle vara roligt att berätta för andra om det vi upplever på Kos eftersom det inte är detsamma som charterbolagen skriver om Kos.
Jag har själv förändrat mitt liv på ett sätt jag inte trodde var möjligt. Jag kallar det för att leva livet baklänges, men det är något annat eftersom jag är kvar i Sverige.

Att ni flyttar till Kos gör det hela ännu mer intressant. Många har fördomar mot Kos, mycket på grund av medias bild, och hur charterbolagen har marknadsfört ön. Vi var på Kos förra året (vi har varit där många gånger förut) och såg en helt annan ö än vad vi har sett förut, och vi gillade verkligen ön! Inte minst gillade vi den extremt goda maten som vi åt, alla trevliga människor, och att det inte fanns något kvar av "det gamla Kos". om du förstår vad jag menar med det.

Många här på Kalimera frågar var de bästa stränderna finns. Finns det bättre stränder än på Kos! Bara en sådan sak!

Jag fixar en blogghörna åt er i morgon. Ni behöver inte skriva varje dag, det räcker gott och väl med att ni skriver när ni känner för det.
Svara med citat
Gammal 2011-12-17, 21:47
sjöborrens avatar
sjöborren sjöborren är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2007

Ser fram emot att få läsa om Kos en ö jag aldrig besökt - Kanske på grund av de fördomar Janne nämnde ... Men är väl inte sämre än att jag kan ändra mig.

Lycka till!
Svara med citat
Gammal 2011-12-18, 17:27
Kalimeras avatar
Kalimera Kalimera är inte uppkopplad
Admin

Reg.datum: nov 2004

Citat:
Ursprungligen postat av Kalimera Visa inlägg
Jag fixar en blogghörna åt er i morgon. Ni behöver inte skriva varje dag, det räcker gott och väl med att ni skriver när ni känner för det.
Tyvärr hann jag inte göra din blogghörna idag. I morgon har jag tid att fixa det. Jag hör av mig till dig när den är klar.
Svara med citat
Gammal 2011-12-18, 21:21
anneli56s avatar
anneli56 anneli56 är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2006

Vad härligt Evakarin och lycka till där på Kos!
Svara med citat
Gammal 2011-12-18, 00:28
Masses avatar
Masse Masse är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2008

Citat:
Ursprungligen postat av Evakarin Visa inlägg
Det ser jag fram emot. Visst blir det intressant att få läsa lite mera om Kos, men framför allt tycker jag om att få ta del av lite av hur det känns för er som lever era drömmar. Tankar och känslor före, under och efter flytten. Spännande.

Lycka till med er nya tillvaro på Kos!

Mats
Svara med citat
Gammal 2011-12-18, 12:57
Hansens Hansens är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2010

Önskar er lycka till på Kos !
Hälsar Helen
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:12.