![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Jorunn, dansband är inte min musik heller. Det är mycket som inte är min musik...
Dock tycker jag att det är viktigt att man är tolerant och accepterar vad andra gillar. När vi växer upp präglas vi ju av allt omkring oss, natur, väder, musik, förhållning till religion, politik, kultur, humor, sätt att visa ilska, föräldrars syn på livet, ja allt. Min man som växte upp i efterkrigsgrekland har en helt annan inställning till det mesta ! Oj, så filosofisk hade jag inte tänkt bli, det är nog hostmedicinen. I alla fall gillar jag Evert Taube, Olle Adolfsson, Thore Skogman, Owe Törnqvist, Lennart Hellsing, Hasse och Tage, Povel Ramel, ja hela raden av trevliga gamla underhållare som gjorde texter som fastnade. I Grekland lyssnar jag till rebetika, laika och allt som spelas överhuvudtaget! |
|
|||
|
|||
![]()
Selvsagt skal man være åpen for andres musikksmak. Jeg lytter også til veldig mye ulik musikk. Jeg har inger spesiell genre jeg liker best. En god tekst, eller musikk som rører ved et eller annet i meg. Alt fra opera til rock. Men det er et par genre jeg ikke lytter spesielt mye til og det er blant annet danseband. Rett og slett for at det ikke gir meg noen spesiell følese/ nytelse.
Jorunn ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Testat hälla i mig Ouzo mot min förkylning som ej ger upp , men det hjälpte ej .Nätterna är värst med en envis hosta som stör nattsömnen .
Många går nu med seg och långdragen förkylning .Tur att man ska skriva och ej prata här för då hade ingen hört va jag sa ![]() Ja det är jobbigt samt nu vill man bara bli frisk igen . Krya på er alla som är drabbade! Birgitta |
|
||||
|
||||
![]()
Det är nog så med förkylningar, att dom får ha sin gång
![]() ![]() Hoppas du känner dig bättre dag för dag Monica ![]() Riitta ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
En "vanlig"förkylning brukar gå över utan behandling efter sju dagar och med behandling av något slag efter en vecka,eller,kanske är det tvärtom
![]() Monica ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Det var en suverän information ![]() ![]() ![]() Själv är jag jättepigg idag. Tillönskar detsamma till alla medlidande! |
![]() |
|
|