|  | 
|  | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|  Sv: Fototävling 2011 - vinnarbilderna 

Just alla bilar är skälet till att jag sällan badar i Vlychadia. Däremot är det jättefint att promenera där under lågsäsong.
		 | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Gtattis alla sjuorna  Jag har tydligen röstat på"rätt" trappor. för den härhade jag som trea  Riitta från regnigt Stockholm   | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|  Sv: Fototävling 2011 - vinnarbilderna  Grattis Riitta till en hedrande 6  lats, fin ögonblicksbild med härliga linjer.   Grattis även alla andra vinnare så här långt i årets tävling.   | 
| 

| |||
| 
 | |||

Heja Riitta, Din båtbild var min etta   Fantastisk timing med stenens linje mot båtens! Grattis även ni andra! Trappbilden är jättefin liksom hänglåset. Lissi | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Tusen tack  Hade inte en tanke att den här skulle placera sig  längde in den i bristen på bättre  Dom här linjerna alla skriver om hade jag ingen koll på när jag knäppte bilden   Grattis ni andra sexorna också  Riitta   | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Grattis, Riitta, ditt båtbilde er virkelig stilig   Fine bilder i de to andre kategoriene og, grattis   | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Idag rasslade två bilder in som jag hade på en andraplats. Dels Annas hänglås med snöre - det känns ju verkligen som grekisk speciallösning, och dels Gunillas trappa från Andros - vacker så att man nästan tappar andan. Hittade bara en trappa som jag tyckte var vackrare, och det var med målfoto. Får se om den dyker upp. Och så Riittas härliga bild. Vilka linjer du har fångat! Och extra kul att du plockat in Karpathos på vinnarlistan. Grattis alla 6-orna!  Mats | 
| 

| |||
| 
 | |||

Gratulerer Riitta og dere andre på 6.plass!   | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Grattis alla 7-or och 6-or. Verkligen fina bilder. Alla inskickade bilder är egentligen värda att uppmärksammas för fotografen har ju sett något i bilden som han eller hon ville dela med sig av. Det är väl värt att tänka på. | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Så fina bilder alla femmorna var  Grattis  Kul att en till Uddevallabo placerade sig också   Riitta   | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Grattis alla vinnare! Spännande med de nya kategorierna och se hur ni har tolkat dom. Nu stiger spänningen, än är jag kvar och lurar allt i vassen! Eller? Rolf | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Tack, tack! Då dök min bild upp idag  (skickade bara in en). Ett fint minne från en underbar kväll på Amorgos. Den enda vindstilla kvällen under veckan och som bonus var det vår 30-åriga bröllosdag. (Jag fick snabbt upp den lilla kompaktkameran när "Skopan" kom stävande   ) Grattis även till de andra femmorna  ! Ingen av mina "ettor" har dykt upp än - det blr fortsatt spännande attt följa tävlingen! | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

H v i l k e n overraskelse jeg fikk idag    - takk dere som har stemt mitt bilde fram til nr 4 blant de Maritime   | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Och jag har också fått med en bild på 4:e plats   Tusen tack för alla som röstat på min bild  //maji   | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|  Sv: Fototävling 2011 - vinnarbilderna Citat: 
  Grattis også til alle 5.plassene og trappebildet i dag   | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Grattis alla femmorna  Kari, du placerar ju dig hela tiden  Bara en bild kvar, så blir det stoslam   Riitta   | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
   Jeg er selvsagt kjempeglad for to plasseringer i dette selskapet  - takk for dagens gratulasjoner   | 
| 

| |||
| 
 | |||

Inte för att jag vet vilken trappbild som är Din, men Du har säkert en topp tre med den! Lissi | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
  - hvilke kontakter har d u   - uansett hvem d e t er så er det nok feil informasjon du har fått     | 
| 

| |||
| 
 | |||

Gratulerer alle treere  Flotte bilder.    | 
|  | 
| 
 |  |