Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Ordet är fritt > Kalimerahörnor > lugnagatans hörna

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2011-10-19, 00:15
LaRose LaRose är inte uppkopplad

Reg.datum: jun 2011
Standard Sv: Vardagsbilder fr Chania med omnejd

Yanna: Tack för kommentar som ytterligare belyser prisnivån. Hiskeligt att basgrejer man behöver kostar så mycket. Jag har ett soffbord under 40 cm stående på vinden till ingen nytta... och en massa tavelramar..., fast kanske ingen just 50 x 80. Lite frustrerande när man har nåt man inte använder och någon annan behöver just det, när man inte bara kan räcka över det! Hoppas du finner på råd. Du verkar ju ha tålamod och då brukar saker dyka upp när man minst anar.
Monica: Jo, "finmöblerna" av trä brukar kosta (även om inte kvalitén är riktigt så fin under ytan), men de där plaststolarna och det lilla cafébordet... de tycker jag "tog priset"!
Gammal 2011-10-19, 09:08
Inger Inger är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2005

Tack för dina härliga bilder och berättande. Alltid lika roligt att få ta del av ditt vardagsliv i Chania.
Inger
Gammal 2011-10-19, 09:09
greklandsgalen greklandsgalen är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2008

Måste sälla mig till övriga och säga hur mysig lägenhet du har. Jättefina möbler. Vad gulligt katterna sitter på bilden med kökssoffan
Har precis som LaRose längtat efter nya rapporter från din vardag, det är bland annat roligt att få veta lite mer om växter som finns på Kreta.
Gammal 2011-10-19, 09:23
Athanasia Athanasia är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005

Det ser väldigt trevligt ut,,Väldigt vackra katter

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:39.