![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Självupplevt?
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
???????
Lissi - blondin ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Här kommer en till!
Flickan kommer glad hem från förskolan. -Mamma idag räknad jag till 10 när de andra bara kunde räkna till 4. Är det bara för att jag är blondin? -Ja det är bara för att du är blondin, svarar mamman. Nästa dag: -Mamma idag kunde jag hela alfabetet från A till Ö när de andra bara kunde från A till D. Är det bara för att jag är blondin? -Ja det är bara för att du är blondin, svarar mamman. Nästa dag: -Idag efter gymnastiken skulle vi se hur många av oss flickor som hade utvecklade bröst. Det var bara jag som hade det. Är det bara för jag är blondin? -Nej, det är för att du är 24 år, svarar mamman. // KR |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() /Kerstin som är.... blondin ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Och blondin kan man ju vara fast man är mörkhårig, om ni fattar vad jag menar??
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
I dag är det mysiga fredag , vi fyller på med lite till.
Blondinen provade sin nya flotta bikini på den spanska solkusten. En badvakt kommer springande: - Senorita , tvådelade badräkter är inte tillåtna. _ Jaså , kvittrar blondinen. Vilken del ska jag ta av ? Birgitta som längtar till sommar fast med bikini på ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
En blondin var på ett gym och iakttog en bodybuilder som tränade.
- BOOM!!! sa bodybuildern, och slet av sig tröjan! - Vad är det där? frågade blondinen. - DET ÄR 70 KG DYNAMIT, BABY!!! - BOOM!!! sa bodybuildern igen, och slet av sig sina byxor!... ... - Vad är det där på dina ben? frågade blondinen. - DET ÄR 70 KG DYNAMIT, BABY!!! BOOM!!! sa bodybuildern åter igen, och slet av sig sina kalsonger! Då gav blondinen ifrån sig ett skri och sprang i panik ut ur gymmet. Bodybuildern sprang ikapp henne och frågade varför hon sprungit sin väg. - Jag ville inte vara i närheten av all den där dynamiten när jag såg att stubinen var så kort!!! Ha en trevlig fredag ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Blondinen till väninnan; Vi var på weekendresa till Paris min man och jag.
Väninnan; Så trevligt, flög ni eller åkte ni tåg? Blondinen; Det vet jag inte, det var min man som köpte biljetterna... Arne |
![]() |
|
|