![]() |
|
|||
|
|||
![]()
En liten uppdatering av vad som hänt för mig.
Har mailat och skickat brev om mitt ångrande av avtalet. Har fått kvittens på att de mottagit ett av det skickade breven, men det enda jag än så länge har hört från dom är ett samtal från Cecilia Persson som vi träffade där nere. Hon "förklarade" då att vi ju inte bara kunde gå på illasinnade kommentarer som vi läst på nätet från personer som inte äns har utnyttjat avtalet. Hon berättade också att dom inte behöver berätta om någon form av ångerrätt och att EU-direktivet inte gäller detta avtal. Att direktivet inte gällde var hon extra stolt över. De hade hittat något kryphål sa hon. Enligt henne vad det något om att då en del av avtalet är tidsbegränsat så gäller inte direktivet då det gäller avtal över en längre tidsperiod. Enligt mig är det rent skitsnack. ![]() Dom gör verkligen inte sitt bästa för att verka vara seriösa. Vi funderar på att gå vidare med personliga polisanmälningar om inget annat hjälper. Lite frågor till er som kommunicerat med dom tidigare. Har någon av er fått någon form av skriftligt svar från dom. Antingen brev eller mail? Har ni några bra mailadresser man kan använda hos dom förutom memberservices@aegeanbluevacations.com? Några personliga adresser man kan använda? |
|
|