![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Jag saknar allra mest möjligheten att leva ett liv som inte är programmerat från man vaknar tills man åter sluter ögonen. Den enkla okomplicerade rytmen, åtminstone som turist.
Är så ytterst tacksam mot Sverige med all upplevt trygghet och annat, men du milde vad man saknar de "enkla" möjligheterna och känslorna som ger sig in i hjärtat på södra Kreta. Tacksam för att ha båda möjligheterna. |
|
||||
|
||||
![]()
Jag säger liksom Lissi, jag saknar inget hemma (när jag är i Sverige). Soluppgångar och fullmånar har vi lika fantastiska här. Ljusa nätter och soliga dagar (Norrland). Fast lite mörkt på vintern, men det accepeterar man eftersom man har valt att bo här.
Men, när man har tre dagar kvar till nästa resa till Grekland kommer längtan och suget, Så jag har kommiit fram till att det är inte saknad av något utan längtan Birgitta. |
|
|||
|
|||
![]()
Så jag har kommiit fram till att det är inte saknad av något utan längtan
Birgitta.[/quote] Jag håller med dig om de orden Birgitta! + Jag kan få en enorm längtan efter att få återuppleva t.ex en speciell maträtt ![]() ![]() ![]() Det är väl på det viset vi - de flesta här - håller vårt Grek resande igång och börjar tänka och planera nästa resa så fort hemresedagen närmar sig.... OCH ![]() ![]() ![]() //Faestis Senast redigerad av Faestis den 2011-09-09 klockan 20:47. |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Ja, några här har säkert suttit på samma plan eller befunnit sig i närheten av varandra på kreta utan att veta om det ![]() |
![]() |
|
|