![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() - men nå ser jeg skrikis sier Airtour flyr fra Arlanda til Karpathos, det er jo bra ![]() Ja, jeg vet forskjellen, norsk by = svensk stad vel ![]() Takk for tips om engelske Karpathoslinker ![]() Vi var på Karpathos for 6 år siden, da leide vi bil og fikk med oss en god del av øya, men vi har mye usett og ![]() - tenker jeg finner det jeg "trenger" i Janne's E-guide og i trådene i forumet ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nå kan jeg bekrefte Sailorman's anbefaling av Aeolos,
kom hjem søndag etter ei h e r l i g uke i Pigadia ![]() Aeolos var et pent og veldig bra sted å bo, vi hadde en romslig og fin leilighet, vertskapet var hyggelig og beliggenheten var helt flott syntes vi ![]() - v e l manglet vi havutsikt (det visste vi), kunne skimte havet mellom noen trær, men det var kun 2 minutter å gå til den deilige stranda ( krysset gata og gikk en kort sti dit), til byen syntes vi også det var passe langt, såpass ønsker vi å gå ![]() Supermarked fantes rett om hjørnet om man ikke ville gå litt lenger for å få bedre utvalg ![]() Vi vil gjerne ha familien/barnebarna med til Pigadia, Aeolos en gang, det er pool der og ![]() ![]() |
![]() |
|
|