![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Det pågår just nu en utställning om den grekiska filmens tillkomst i centret för Medelhavets Arkitektur i "Arsenalen" i Venetianska hamnen i Chania. T.o.m. den 24.7 . Stängt under siestan till 19.
/Stefan. Som bor i Chania. |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har sökt denna bok men verkar vara slut överallt? någon som vet var den kan finnas?
Camilla |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Jag köpte boken i våras och hade jättesvårt att få tag på boken...Jag sökte på nätet och det var där jag upptäckte att bokia och några få butiker hade den. Min bok fick levereras från en Kristianstad till HBG... Jag upptäckte också på nätet att boken var med i årets bokrea och därav hittade jag till bokia. Om du inte nödvändigtvis vill / behöver äga den så varför inte biblioteket? Lycka till med sökandet! K - som tar med sig sitt exemplar till Skiathos om dryga två veckor!!! |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Mica |
|
|||
|
|||
![]()
Har i morse avslutat denna fantastiska bok! Helgen har tillbringats med ögonen konstant i boken. Den var helt omöjlig att lägga ifrån sig. En liten tår fälldes i slutet över dessa gripande människoöden. Jag sökte själv efter boken med ljus och lykta men lånade den till slut på biblioteket. Det går ju bra det också
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|