![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Nu är det bara 65 dagar kvar..........
![]() Karin hoppas att du har packat färdigt men vad behöver man där "nere". Ett glatt humör... ![]() Det skall bli kul med alla tippsen som kommer när ni har kommit hem. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Jo, jag ska nog uppdatera litet allteftersom jag kommer till en dator. ![]() ![]() Karin som inte har börjat packa än... ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Så Karpathosblåsten är i gång
![]() ![]() I november var det nästan ingen blåst alls ![]() Ni får det säkert hur bra som helst ändå ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jeg kom hjem fra Karpathos igår, og savnet er der allerede!
![]() Vi hadde noen fine dager med lite vind, men igår blåste det mer. Men deilig var det å være der igjen! 83 dager til neste tur... ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
18 timmar kvar!!
Skall bli så härligt att komma ner! Vi kanske ses då Karina! |
|
||||
|
||||
![]()
Klart vi gör! Ring bara, så bestämmer vi tid och plats. Och glöm inte Midsommarmiddagen på fredag!
![]() Karin med höggradig resfeber ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
65 dagar och 20 timmar.
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hoppas Lotta att du och flickorna var nöjda med vistelsen och guidningen. Fast det vet jag ju att ni var och kul hade vi
![]() Tack för alla trevliga stunder ![]() Riitta ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Närmar sig, närmar sig ..........
![]() Ni som är "där nere", hur är det i år? Något att rekommendera? Till alla vi känner vi ses i baken på en ozzo. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
20 timmar kvar
-tills jag flyger till underbara Karpathos, för att äntligen träffa Mammsen " Karinafp" som jag inte träffat på 3 månader ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
Dagens uppdatering: 24 dagar kvar........
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Og jeg kommer etter
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
19 dagar till Kalymnos
![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
26 dagar till Rethymnon nu å knappt en droppe regn sen veckan före midsommar....Underbar solsommar i Luleå och dessutom varmt. Tur jag inte tog en sista minuten....Nu ut i solen för snart är det höst...
|
|
|||
|
|||
![]()
...och jag räknar ner...17 dagar till Rethymno, 48 dagar till Tinos samt 145 till Aten/Nafplio.
Fast inte går jag egentligen och räknar dagarna för vi har en härlig sommar här trots regn i fredags och mulet i lördags. Men idag skiner solen igen från klar himmel. Igår visade vi gäster vår härliga ö-granne Öland och åt picnic ute på Alvaret och njöt fullt ut. Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Håper på ma n g e deilige sommerdager de fire ukene fram til vi reiser ![]() Men v i s s t gleder vi oss til ferien ![]() K u n Hellas e r Hellas ![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Lissi! Även jag var på Alvaret i går - hos goda vänner nere vid Grönhögen. Maken spelade golf medan jag tog cykel och kamera med mig ner till havet. På kvällarna blinkade långe Jan in genom sovrrumsfönstret. I dag
- innan vi åkte hem - åt vi lunch nere vid Ottenby fågelstation, stekt strömming/ potatismos/ rårörda lingon - en trevlig och god tradition. ![]() För alla fågel intresserade kan jag meddela att man i dag såg en citronärla på Ottenby - tydligen intressant! ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Uppdatering 22 dagar.............
![]() ![]() |
![]() |
|
|