![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Ja, det är rena kaoset i centrala Aten just nu!
På flera kanaler här direktsänds det därifrån. Det kommer inte att sluta bra det här....folk bråkar inte bara med polisen utan tom med varandra..det brinner lite här och där...stora sammankomster med anarkister och andra upprörda Senast redigerad av anneli56 den 2011-06-15 klockan 13:43. |
|
|||
|
|||
![]()
Jag blir så arg när jag ser hur de där "bråkstakarna" som bara är där för att bråka beter sig. De förstör för alla andra som är där för att demonstrera! Fattar inte hur man kan få en kick av att slänga stenar i huvudet på andra människor!
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
|
|||
|
|||
![]()
Hur tänker du där? Det är en demonstration som spårat ur, det har hänt i Sverige också! Inte betyder det att det är inbördeskrig nu får du väl ge dig! Ta en valium eller något och lugna ner nerverna lite!
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Seukel, folk kanske bara tröttnar på ditt sätt sia i framtiden, att måla upp hemska bilder och skrämma folk som skall åka iväg på sin semester. Du försöker tjata ihjäl folk, tvinga ditt skräck på dem. Det blir lite som Peter och vargen.
Situtationen är allvarlig, det förstår nog de flesta - men det blir inte bättre av sådana profeter som du. Du kanske har ångest över någonting i ditt liv och så överför du det till detta med Grekland? Det finns hjälp i så fall att få, tex KBT. Fundera på det! |
|
||||
|
||||
![]()
Det måste vara en Kalimerahistoria
![]() ![]() Pojken och vargen ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ojdå... det kanske var något freudianskt i det?
![]() F'låt, Peter! Du ropar väl inte efter vargen och hemskheter! Seukel och vargen borde det väl heta i så fall? |
|
||||
|
||||
![]()
hahaha, vi är fler som tänker lite lika
![]() ![]() ps. (off topic) fast den heter väl faktiskt Peter och vargen, på riktigt; http://sv.wikipedia.org/wiki/Peter_och_vargen men det var lite skoj ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Ber om ursäkt Gita (och Peter) ![]() // Helén ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() /Wolfen |
|
||||
|
||||
![]()
Hade jag bara haft "tidig" semester så hade då inte jag tvekat att ta en resa nu ner till Grekland! Spelar ingen roll hur mycket en "viss" person försöker skrämmas
![]() ![]() ![]() ![]() /Kerstin ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag och min man sticker till Kreta på lördag. Vi ser verkligen fram emot denna resa. Det är väl mest i Aten som strejker, demostrationer och dylikt pågår. Vad jag har förstått, så är det lugnt på öarna
![]() Irene |
|
|||
|
|||
![]()
Vi åker till Rhodos imorgon och ska jag vara ärlig har alla diskussioner tagit bort en del av förväntningarna inför resan. Jag är inte rädd för att det ska hända oss något då hade jag inte åkt iväg utan jag känner mig alldeles trygg i att åka dit. Men det känns lite sorgligt liksom att åka till ett land där kanske medborgarna just nu inte mår så bra utan oroar sig för sin och sina barns framtid (mer än någonsin)? Nåja jag pratade med en tjej på hotellet och hon verkade i alla fall glad och trevlig och förhoppningsvis ser inte alla nattsvart på framtiden utan kan se ett ljus i tunneln även om det ligger låååångt fram!
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Minns ni Svenska Inbördeskriget för exakt 10 år sedan i Göteborg ?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Precis vad jag tänkte.... |
|
|||
|
|||
![]()
Regeringskris. Enligt der Spiegel och andra tyska medier erbjuder Papandreou sin avgång som PM:
http://www.spiegel.de/politik/auslan...768595,00.html |
|
|||
|
|||
![]() |
![]() |
|
|