![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Bagagevikt hit o dit... Ligger det inte på 20kg eller hur är det?
Tar ni med er massa sten från stranden eller? ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nej inte alltid 20 kg utan 15 numera. nej då jag tar inga stenar från stranden men lyckas ändå att komma upp i 15 kg hur lätt som helst.
Längtar nästa månad är jag i Grekland ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ett tips man kan använda sig av är att ta med underkläder/T shirts man tycker hänger med på sista värsen så kan man slänga dem inför hemresan.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Det finns ju mycket annat att ta hem i form av allehanda läckerheter både i fast och flytande form. Jag tar gärna lite övervikt och betalar vad den kostar. Det som gjorde mig lite förvånad var att det var första gången på 20 år det hände och vi har alltid lika mycket i våra väskor hem. Det blir billigare att köpa till lite extravikt redan när man bokar resan. Skall kolla vad som sker nästa gång då vi flyger med annat bolag. Jag tycker att Ving verkar vara betydligt petigare än andra bolag. På Sturup fick en dam t o m packa om sitt handbagage då det vägde lite för mycket. Omfördelning skedde till den incheckade väskan, till vilken nytta? Summan av kardemumman var densamma, vikten totalt låg väl inom de 20 kilona men som sagt handbagaget vägde mer än 5. Ving igen!! lars Kriti stin kardia mou |
|
||||
|
||||
![]()
Håller med föregående skrivare. Det blir alltid lite extra med sig hem
![]() ![]() ![]() Myssa som längtar i massor... |
|
||||
|
||||
![]()
Det blir nog bra tids nog.
|
|
||||
|
||||
![]()
Vad tror ni om sakan då? Kommer det att drabba flygningarna framöver?!
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]()
Ja det där är ju galet om något! Men dom räknar väl annorlunda när det gället tax free förmodligen.
Oj va mulet det är idag då! Hoppas det blir bättre under dagen. |
|
||||
|
||||
![]()
hayyy baberibaa
|
|
||||
|
||||
![]()
Då är det bara några dagar kvar till avgång. Jag kommer som sagt ta med mig proteinpulver och hoppas inte det blir några snea blickar.. Jag tänkte vara klyftig så jag använde google översättningsprogram och skrev proteinpulver på burken jag ska ha det i och hoppas dom slipper oroa sig..
Jag tänker också ta med mig tvättmedel vilket jag läst att andra också brukar göra.. Kan väl inte vara värre än att ta med det än protein...? Längtar efter att hoppa i poolen och svalka sig i medelhavet igen! |
![]() |
|
|