![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Varför är pool ett måste,reser ni med små barn eller?Om bara vuxna då är väl havet att fördra eller!?
Monica
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Hej Monica,
pool är ett "krav", kanske kan det definieras om till ett starkt önskemål då vi reser med två barn, 4 resp 6 år och de föredrar pool framför havet. Naturligtvis klarar dom sig ett par dagar utan pool också :-) Kanske får resmålet i sig vara det som bestämmer utflykten, inte poolen, då jag insett att det är svårt att hitta pool på många mindre orter. /Outi |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Hej
Haris har nybygda studios tot 6 rum med pool kolla http://paleochora-holidays.com/accommodations.htm detta kan jag rekomendera er det är ej barnpool men pool samt fina stränder i hela Paleochora. Pratade med Haris i kväll om detta pris runt 60€ beroende på när. Lycka till Olle |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Citat:
Monica
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Hej,
jag tror det lutar mot Paleochora. Yiorgos var fullt, har ett eventuellt erbjudande om rum på Haris och samma sak på Relax, de vet på måndag. Problemet med att hitta rum är att de som hyr längre går före...men hoppas att det löser sig med boende snart, ju mer jag läser om Paleochora, desto mer säker på är jag att det är rätt plats för oss. /Outi |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Vår erfarenhet gällande Relax är att de inte är att lita på gällande bokningar. Bokade en studio i Mars vilket de bekräftade var ok. Hörde av mig eftre nån vecka för att kolla att allt stämde med bokningen. Fick skriva vid tre tillfällen innan de svarade. När de väl svarar meddelar de att den jag blivit lovad visst blivit bokad till en en annan familj. De erbjuder mig en annan (mindre studio) vilket jag till slut, med viss dålig magkänsla, tackar ja till. Några veckor efter det skriver de till mig att jag måste bekräfta om jag vill ha studion (vilket jag redan gjort) för annars hyr de ut till någon annan. Jag skickar ytterligare en bekräftelse och får svar att tyvärr är studion nu uthyrd eftersom jag svarat för sent (mindre än 24 timmar senare), vilket jag absolut inte har gjort. Jag skickar då en kopia på hela vår mejlkonservation och får till svar att vi ändå inte kan få något boende... Undrar bara varför det är vi som står utan boende och inte de som fått studion felaktigt. En seriös hotellägare skulle naturligtvis kontakta de andra gästerna, förklara misstaget och låta oss, som bokat först och har det på papper, behålla boendet. Men icke... Grrr
Fick i alla fall ett boende på Yorgos, vilket känns betydligt mer seriöst!
Senast redigerad av litentuva den 2011-05-28 klockan 17:37. |
![]() |
|
|