![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Hej!
Huvare man gjorde för å få en avatar?? Skickar man bara in en bild till Janne?? Mvh, Mikke (KfK) |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
http://www.kalimera.nu/forums/faq.ph..._vb_avatar_how Du har väl hört om den drunknande admin som ropade F1, F1, F1 ? (Ja ja, va bliré på en Mac?) //PO ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Prexis! 1: Välj bild. 2: Skicka till avatar@kalimera.nu (har jag för mig) 3: Efter några dagar kommer ett mejl där Janne har lagt upp den.
Göran "Galen i Makri Gialos" |
|
|||
|
|||
![]()
Åkej.......då återstår den grannlaga uppgiften att välja bild.....Så ere nån som eventuellt vill se hur jag ser ut, så ere bara å kolla nerräknaren....
![]() Takk å bokk......å den vitsen fattaja inte, PO.....du får väl skriva till min inbox å förklara för en enkel man...... ![]() Ajö, Mikke (KfK) |
|
||||
|
||||
![]()
F1=hjälp?
![]() //PO |
|
|||
|
|||
![]()
Hehe........
![]() På mitt USB-tangentbord finns det en särskild tangent som det står "help" på....Den har jag aldrig trukkt på, men det ska jag göra nu...(trukker)...å upp dök en bastant ruta med rubriken:Mozilla Firefox Help......så dä va bra att veta!! Takk vare dej, PO... ![]() Nu ut och helpa grannen buta däkk.... Mvh, Mikke (KfK) |
![]() |
|
|