![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Med tanke på smilien i början förutsätter jag att det bara är ett förhastat och kanske lite illa formulerat inlägg? Been there, done that... ![]() Det är klart att Tini ska åka till Grekland! Och dricka alkoholfri öl om den finns att tillgå. Annars får det väl bli Portokalada. Men egentligen inte det heller... ![]() Portokalada fresco är färskpressad apelsin som är både vansinnigt god och tyvärr dyr numera... Det är rena vitaminchocken för kroppen... ![]() Men det finns inget som släcker törsten som en kall öl! Även här hemma men speciellt i Grekland... ![]() En kall öl är alltid en kall öl även utan alkohol... Och på något kontigt sätt verkar ungar i 2 - 3 - 4 års-åldern alltid gilla smaken av öl! ![]() ![]() Dessutom är öl bra för människan! Öl innehåller massa B-vitamin vilket lär vara bra för hår och naglar bl a. Plus diverse andra spridda vitaminer och mineraler som är bra för oss. Tillyttermeravisso. (Jag gillar det uttrycket ![]() ![]() Det kan bara betyda att vi druckit för lite ÖL!!! Så jag kan bara notera: Öl är nyttigt! ![]() ![]() Peter |
|
|