![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Min man kommer och köra som galning mellan Lund och Uddevalla den här veckan
![]() ![]() ![]() Men vad gör man inte för en trevlig Kalimerasammankomst ![]() ![]() Riitta ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Nu har jag stämt av anmälningarna med Eros! Min lista på de som anmält till mig att de ringt restaurangen stämmer inte riktigt med deras lista, men jag har sagt att det nog kommer några till då....Inga problem..Så hade de anmälningar som inte jag visste om...bara trevligt!
Jag föreslår att vi samlas mellan 18.30-19 och pratar lite över en ouzo före maten.....Vi får främre delen av restaurangen och borden står som de brukar stå där utan några särskilda arrangemang! Vi vet ju inte hur vi tänker sitta och med vem förrän vi är på plats.... JA, då kan jag bara säga att nu har jag gjort mitt! Ser fram emot en trevlig kväll! Alltså: Eros ligger nära Allhelgona kyrkan i Lund--(man följer Stora Södergatan norr ut förbi Domkyrkan..) Adress: Allhelgona Kyrkogata 4 tel:2112885 Väl mött! Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Tack för det Lissi.Nu har du gjort ditt och vi är så glada för det
![]() Nu börjar jag räkna dagarna och timmarna ![]() ![]() Då alla glada människor,vi ses på lördag ![]() Riitta och Leif ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, vi ses på lördag! Kul ska det bli!
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ja idag är det måndag, usch så trist
![]() Men på lödda är det fest till sist ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Yipee !!!! ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() //Zanét ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Karin trött |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Karin ännu tröttare... |
|
|||
|
|||
![]()
Suckar ni???
![]() Jag kanske också skulle det! Jag har tillbringat förmiddan på ögonakuten..virusinflammation i ögonen IGEN! Detta har pågått till och från sen i somras...Nu var det 9:e läkarbesöket! Fast sambon säger att jag inte ska bekymra mig över att komma till festen med röda ögon...Det kommer alla att ha framåt kvällen ändå säger han... ![]() ![]() Man får se det positiva i allt! ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Inte en suck kommer över mina läppar.
Tävling :exakt hur många par röda ögon blir vi ? och vilka tillhör dom ? Rätt svar belönas på lördag ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag hoppas att ni har alla oss andra i tankarna på lördag när ni äter den goda grekiska maten
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag lovar att vi ska höja en stor KALIMERASKÅL till alla er som inte är där!
![]() ![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Riitta |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() Så då ska väl vi andra oxå klara oss bra o bli mätta o glada på lödda ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Två dagar kvar
![]() Carina - festsugen! |
|
|||
|
|||
![]()
Javisst har Lund sevärdheter för er som har ett par timmar över innan festen...! Jag rekommenderar att ni strosar i city som ligger vid stationen. Ni skulle väl bo centralt om jag minns rätt så ni har gågator och Domkyrkan inom räckhåll... Det blir nog lagom för lördagen... På söndagen när ni sovit ut kanske en promenad i Botaniska trädgården eller stadsparken passar eller på Kulturen som ligger bakom Domkyrkan.... Gamla delarna av LUnd är JÄTTEVACKERT att strosa i! Du kan få mer tips på lördag!
Lissi-Som älskar sin nya hemstad! Citat:
|
|
||||
|
||||
![]()
Tycker att det är lite roligt att fast jag inte har träffat nästan någon som kommer till festen i Lund,så känns det ändå att man känner många i allafall och att det det skall bli SÅ HIMLA KUL
![]() ![]() Riitta,som har tagit ledigt i morgon och börjar ladda med glatt humör ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack för tipsen Lissi! Vi får hoppas på fint promenadväder.
Jag håller med dig Riitta, det känns som om man känner er alla fast vi aldrig har träffats. Carina |
![]() |
|
|