![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Du kan verkligen skriva...vilken poesi!!!
![]() Yanna- som inte skriver lika poetiskt |
|
||||
|
||||
![]()
Jo du, Lugna gatan är verkligen poetisk, men det är du också Yanna. Ni skildrar verkligen Chania och Rethymno och hur det är att bosätta sig på respektive ställe.
Birgitta |
|
||||
|
||||
![]()
Kanske det är dags för lugnagatan att få egen rubrik på blogghörnehörnet? Janne?
|
|
||||
|
||||
![]()
Hej Lugnagatan
Vet du vad det fina ärtträdet egentligen heter. Jag vet att de är väldigt vanliga men inte vad de heter. /il |
|
|||
|
|||
![]()
Eftersom jag inte med säkerhet vet vill jag inte säga något. Inte förrän jag har fått tag på en riktig flora. IngegerdN hade ett album med träd som var väldigt bra, men nu är albumet borta, jag tror inte jag minns fel.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vakkert fortalt igjen! Dine opplevelser og observasjoner er fantastisk beskrevet. Takk for at du deler dette med alle oss andre.
![]() ![]() Dette er god lesning uansett om man har et forhold til Chania eller ikke. Jorunn - som har ca. 5 dager igjen til å reise hjem til Kalymnos. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Det är ett Judas träd, som syns på bilden.
Den tilllhör ärtfamiljen , vilket inte minst syns på dom intorkade ärt- skidorna. Hälsningar Stefan Senast redigerad av lugnagatan den 2011-04-11 klockan 23:23. Anledning: felstavning |
|
||||
|
||||
![]()
Är DU vaken Stefan?!
Nu börjar du att verka Chaniotes banne mig ![]() //Kikh Nyss urdrucken 1.5 liter hemkört Kretenskt vin med tillhörande musik... |
|
|||
|
|||
![]()
Hej ! ja, jag var på "det svarta fåret" och drack ungefär samma mängd vin. God natt !
Senast redigerad av lugnagatan den 2011-04-12 klockan 00:10. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Imorgon finns jag i Panos (PK) Guldbutik i början på Xalidon efter 14.00. //Kikh |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Eva |
|
|||
|
|||
![]()
Ja, och i den korrenspondans som jag haft med Yanna slås jag alltid av hur väl balanserat Yanna lägger upp det, hur väl strukturerat bemötandeT är, och hur det alltid finns där ett brinnande hopp, en obotlig optimism.
![]() |
|
|