![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Ja, lycka till nu Ingegerd och Kristina och Yvonne, ni kommer att ha skitkul !!!!
|
|
|||
|
|||
![]()
Låter som om Du har det helt underbart!!! Hoppas att vi får se lite bilder snart också. Jag har ju som sagt Rethymnos web camera från stranden som min startsida så jag kollar ju flera gånger per dag hur ditt väder ser ut.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nekjam, jag har det underbart i min nya lya...bilder kommer, som jag sagt tidigare, nar jag har eget internet...i slutet pa april-borjan pa maj.
Lugnagatan, klart att vi kommer att ha skitkul...och det blir skitkul aven nar du kommer tillbaka hit...vi hade ju kul sist iaf!! Jag har tur jag...har fatt en (mjuk o skon) sang, ett sangbord, ett skrivbord o en spegel av min hyrestant...plus att jag fatt alla de tidigare moblerna. Dom ar verkligen supersnalla o hjalpsamma, mina hyresvardar (man o hustru). Nu har jag snart de mobler jag behover...det fattas bara ett balkongbord, ett soffbord o en fotpall! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vad kul du måste ha det nu! Bara finliret kvar med lägenheten. Känns skönt att allt gått så bra med flytten. Nu får du snart ta det lugnt och börja vandra runt i Rethymno. Vill gärna se bilder hur stan ser ut nu när säsongen börjar komma igång.
Birgitta, som imorgon lämnar snön i Umeå tillsammans med Arne. Imorgon kväll anländer vi till Aten och morgonen därpå åker vi vidare till Tinos. |
|
||||
|
||||
![]()
Ja Birgitta, jag har det verkligen kul nu! Ikvall kommer 2 vanner fran Sverige, Ingegerd o Kristina...dom har med min hjalp bekantat sig med varandra o checkade in tillsammans for att fa sitta tillsammans. Dom har nyss landat pa Chania flygplats o kommer val till R om en timme ungefar...sa snacka om att det ar kul nu!!!
![]() Jag tjatar val, men jag ar sa nojd med min lagenhet..till o med hyrestanten ar lite avis pa mitt fina kok! ![]() Jag har lite svart med att fa in bilder utan eget internet...ar ju fullstandigt korkad nar det galler teknik, sa det ar bara att ha talamod o vanta till borjan pa maj med bilder fran mig.. ![]() Jag vill passa pa att onska bade dig o Arne o Lissi med man en trevlig paskresa till grekiska ovarlden! Aven alla andra som jag vet reser ivag i dagarna! Jag vet att ni kommer att fa en underbar resa allihop! Kram alla!! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Lissi - som är avis på maken som ska till Rethymno i augusti.... |
|
||||
|
||||
![]()
Så trist att inte ha internet hemma, orkar inte skriva så mycket när jag sitter på hotspot- o wifi-ställen, så hav tålamod. Blir typ ketchupflaskan sen istället.
![]() Yanna |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Du vet ju att den som väntar på något gott väntar aldrig FÖR länge. Då har vi något att se fram emot här. Jag vill önska Dej, Ingegerd och alla andra här på Kalimera En Trevlig Helg. Majken ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vi vantar sa garna pa bilder! Njut nu av pasken istallet....
Lissi - som njuter av Tinos i fulla muggar! (naja glas kanske ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag gjorde ett tappert försök idag att börja skriva och så tänkte jag ta lite bilder på lägenheten...när jag skulle ta bilder gick det inte...byt batterier...stod det på displayen. Så jag var tvungen att gå och köpa batterier.
När jag kom tillbaka träffade jag hyrestanten och bjöd in henne på fika och för att betala hyran. Ikväll ska jag träffa Ingegerd för en middag på Larenzo eftersom det är hennes sista kväll här för den här gången. Som det kan bli!! ![]() Fast jag kanske hinner ta bilder o skriva nåt imorgon istället... ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag säger igen: Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge...(..fast egentligen borde det vara ALLTID för länge
![]() Njut av kvällen! Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Så skönt med förstående människor!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Dock finns en grej som måste göras idag och imorgon och varje dag, NJUT ....! ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
[Dock finns en grej som måste göras idag och imorgon och varje dag, NJUT ....!
![]() ![]() Så sant så sant! //maji ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jo visst är det så! Jag är gift med en glad passionär och om 1 1/2 år så är jag det oxå!!!
Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Ni har så rätt allihop, man ska NJUTA när man är passionär o det gör jag verkligen! Jag har haft en mycket trevlig kväll med god mat...fisk...o trevligt sällskap! Lite kyligt med grekiska mått mätt, men vi kunde iaf sitta ute och äta. Var dock lite tomt på stan, vilket jag tycker är konstigt eftersom det är så mycket turister på stan...men kanske dom åt tidigare än oss....
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
//Kikh |
|
||||
|
||||
![]()
Ja så sa Ingegerd också! Fast var höll grekerna hus?
|
|
||||
|
||||
![]()
Det undrar vi med. Vi såg inga greker vare sig i Platanias eller Vamvakopolou ikväll. Spelar Olympiakos mot Panathanakios tro
![]() ![]() //Kikh |
|
||||
|
||||
![]()
Där går gränsen för vad jag vill veta om Grekland!
![]() Yanna - som INTE gillar sport - som rent av är allergisk mot sport! ![]() |
![]() |
|
|