![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Tack, får försöka göra en manöver med målet att bjudningen hamnar på Kreta!
|
|
||||
|
||||
![]()
Och lyckas det inte, så hoppas jag att du blir nöjd med resan till Rhodos, med öppet sinne (och utan att jämföra) så hittar du säkert fina platser som du trivs på, men är det charterresa så går det nog inte att hitta någon som arrangerar resor till Haraki och Stegna. Rhodos har många fina stränder!
Blir man bjuden, så är det bara att njuta av solen, havet och livet! Lycka till! |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har aldrig varit på Rhodos men många åker dit år efter år så det finns säkert många små pärlor där också. Min dotter besökte en god vän där ett år och hon kom hem med massor av fina dörrbilder från många av öns små byar. Underbara badvikar fanns det också och hon sa att det var fantastiskt att segla mellan smultronställena.
Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Pollebosse, blir det nu charter till Rhodos i alla fall, så titta efter hotell i Pefkos. Inte för att det är samma genuina ort som Paleochora på Kreta, men ändå en plats med fina stränder och inte allt för stora hotell.
|
|
|||
|
|||
![]()
Hej, tack för alla tips, noterar samtliga och skall titta mer på Pefkos i cybervärlden.
|
![]() |
|
|