![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Det var ingen som klagade på nåt ang hotellet när de kom hem utan alla var nöjda. Det var en skolklass med 9
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vi var i Platanias 2009 och 2010. Har ingen info om ert hotell tyvärr. Men här kommer några mat-tips. I backen upp mot gamla stan ligger "Socrates", där har de god mat med bra priser på hela menyer, god potatis. Kan tänka mig att tonåringar kan bli ganska dyra i drift. Mitt i Platanias ligger "crazy taste", mina tonåringars favorit, ett snabbmatsställe där man även kan ta med sig hem såsom sandwich, hamburgare sallad och pannkakor. http://crazy-taste.gr/jm/
/trevlig resa |
|
||||
|
||||
![]()
Tack Eva igen o Maho ! Tips om bra matplatser har man säkert aldrig tillräckligt!
Ungdomar är faktiskt dyra i drift o det räcker aldrig med ett mål per dag. Som tur finns det också gyros pita för den är ju så mättande ! Vet inte hur många pita-platser finns i Platanias nu. Man skulle ju så gärna äta på en riktigt äkta grekisk plats utan onödiga finesser men med god mat ! Har också försökt luska reda på hotellets egna e-postadress men inte lyckats ännu. Hade velat fråga om lägenheterna om vi har möjlighet att få rummena nära varandra så man kan hålla 'vakt'..... ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Om jag inte minns alldeles fel så finns det ett billigt Gyros ställe inte långt från ert hotell alls
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Apollo har också Jasmin i år men knappast intresserar det dem att sköta andra rese-arrangörers kunder. Kanske det dyker upp nånting som man kan använda. Bara säsongen kommer igång så får man kanske luskat reda på något ! ![]() |
![]() |
|
|