![]() |
|
|||
|
|||
![]()
I hvilken by hører denne flotte gullstjernen hjemme?
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Moskva?
/kimmen |
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vilka frågebilder
![]() Frankrike? Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Norge och Marit Björgen tror jag
|
|
|||
|
|||
![]()
När jag ser stjärnan tänker jag på walk of fame i Hollywood, LA så det är mitt svar
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Godt forsøk! Men, nei... ![]() Nei. Den/de som er involvert i denne stjernen er ikke i filmbransjen. |
|
|||
|
|||
![]()
Vi tar en ledetråd. Lettere nå?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tjeckien...Prag?
Lissi |
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tyskland?
|
|
|||
|
|||
![]()
Tyskland er også et øl-land. Du er sikker på at det er et øl vi snakker om her da?
![]() Men jo, det er det, men landet er ikke Tyskland heller. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Men då gissar jag Slovakien ....Jo jag tror det är en ölkapsyl.
Lissi |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Et par hint: 1. Ølet kan assosieres med det som i en del år har vært regnet som verdens beste restaurant. 2. Produsentens firmanavn (og adresse!) står (delvis) å lese nederst på kapselen... |
|
||||
|
||||
![]()
Tjeckisk öl kanske? Oj redan fel!
Ändrar mig till Mikkeler från Köpenhamn, Danmark Senast redigerad av Yanna den 2011-02-27 klockan 17:35. |
|
||||
|
||||
![]()
Barcelona! Estrella Damm.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Nok et godt forslag, men det var ikke Danmark denne gangen...
|
|
|||
|
|||
![]()
Full premiepott til moelv!
![]() ![]() ![]() S.A. Damm i Barcelona som lager Estrella produserer også denne spesielle Estrella Inedit, som selges på vinflasker (og skal drikkes fra vinglass!). Et aldeles supert og elegant øl, egentlig noe så sjeldent som en "blend" av øl, satt sammen av folk fra "El Bulli". Hverken mer eller mindre... (Det er ikke noe galt med den vanlige Estrella'n heller. Etter at jeg besøkte Barcelona i fjor er ihvertfall jeg helt solgt... Flaks at de har den også på buttikk'n... ![]() ![]() Senast redigerad av mrwalker den 2011-02-27 klockan 18:25. |
![]() |
|
|