![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Riktigt så är det inte. TV-tidningen är presslagd och tryckt flera veckor i förväg. Lena Nyman dog ju helt nyligen, så man beslöt att sända några minnesprogram. Det händer ofta när någon berömd person går bort, att TV-tablån ändras med bara någon dags framförhållning.
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
|
|||
|
|||
![]()
Om någon undrar så kan jag redovisa följande mailkonversation med SVT:
Hej Dessvärre har vi ännu inte fått någon ny sändningstid för programmet. Återkom om ca en månad så hoppas vi kunna ge ett besked. Med vänlig hälsning, Gittan Tittarservice Från: Till: ts@SVT Datum: 2011-02-15 15:36 Ärende: Programfrågor - Aristoteles lagun Hej, jag undrar vad som hände med denna programserie. Det verkar som om ett program ställdes in till för att göra plats för minnesprogrammet om Lena Nyman. Sen dess har jag inte sett till Aristoteles lagun i tablån, har det blivit flyttat eller? Vi får alltså ge oss till tåls, eller så kan man söka lite på nätet... |
|
||||
|
||||
![]()
BBC-programmet Aristotle's Lagoon er lagt ut på youtube. Som vanlig har BBC gode fotografer, så programmet er vel verdt å se. Fine bilder, mest fra Kalloni, men også Mytilini og andre steder.
|
![]() |
|
|