![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Så roligt att läsa att det är fler än jag/vi, (han låter mig hållas!
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Jag langar nog över besöken på Git! (fast det vet hon ännu inte!) Hon är alltid pigg, vaken och aktuell när dörrklockan eller nallen ringer!! Vi har haft ett flertal Kalimera-besök (samt även icke-Kalimeror) under året och det har varit jätteskojsigt! Fast som boende på Kreta måste vi ju ibland arbeta, så vi har inte tid 365 dagar om året med besök!! Calle!! Senast redigerad av Calle den 2005-11-02 klockan 03:22. Anledning: Stavvfel! |
|
|||
|
|||
![]()
Visst er det herlig allerede å ha booket neste års reise!
![]() ![]() Thalassa |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Ingen dum idé! Vi hör av oss om vi behöver anställa medarbetare!! Calle! (och regnet det bara öser ner och Git har snott med sig vårt enda paraply eftersom hon är på kundbesök långt borta längs strand-promenixen!) |
|
||||
|
||||
![]()
Vi medbringa ett paraply vid vår ankomst till Chania/Kreta i vår!!!
Se det som en gudagåva!!! Arne |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Just nu är det dock uppehåll i regnandet, dags att kila ner och se till att Pireus-båten kommer iväg som den ska!! Calle! |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() /Britt |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Lissi- som har 53 dagar kvar till Aten och 157 dagar kvar till Kreta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej!!
Ja, vi har också bokat!!! ![]() ![]() Känns lite konstigt när det är så långt kvar. Men efter jag såg att Fritidsresor annonserade i tidningen, gick jag in på Apollo hemsida. Jodå, Resa sommaren 2006. Vi skall åka hela familjen till Skiathos. Den 5 juni bär det av. Härligt. Jag verkligen längtar. Lotta ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|