![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag håller med många av er andra. Tänker ofta: "den här bilden har jag inte sett förut". Man blir nog förblindad av blotta mängden. Nu kommer den ena fina bilden efter den andra. Jag undrar vilka jag röstade på...
![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() Lissi - som i alla fall minns att jag inte deltar i år med bilder ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nu blev jag glad
![]() ![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Telendos som allra vackrast. Bra taget, Riitta!
|
|
||||
|
||||
![]()
Det tycker jag också. Grattis Riitta
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tackar
![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Jo men din bild är fantastisk Riitta. Det är ju utsikten från vår balkong på Avra Studios i Myrties på Kalymnos där vi alltid bor när vi är där. Kan känna känslan av total avkoppling när vi tar en ouzo på balkongen i solnedgången med denna utsikt. Å vad vi längtar dit. Hoppas tiden går fort till maj..... Förresten är alla dina bilder som du lägger in på Kalimerasidan mycket bra. Siw o Lena |
|
||||
|
||||
![]()
Fantastiskt fina bilder allihopa och själv har man fortfarande chansen - i alla tre kategorierna!
![]() /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]()
Haha, det är rätt, positivt tänkande!!!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Fina bilder varendra dag
![]() ![]() Spännande och få se vinnarbilderna i morgon ![]() Eleni och Sevasti: jag tog bilden från Themis taverna. Därifrån är det ju samma utsikt som från ert boende ![]() Riitta ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jättefina bilder som alla har tagit
![]() //Maggan |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Ja den goda maten på Themis smakar ännu godare med sådan utsikt. Mums! Siw o Lena |
|
|||
|
|||
![]()
Grattis till alla vinnarna.
Underbara bilder, ALLA 10 i ALLA tre kategorierna och Grändvinnaren hade jag lätt prickat in om det hade varit en bildgåta! Gränderna på Antiparos ÄR fantastiska ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Otroliigt fina bilder. Grattis till alla vinnare!!
![]() Själv fick jag vara utan pris denna gång, men får trösta mig med förra årets vinst. Det är bara att komma igen till nästa år! /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]()
Åsnorna är bäst! Det var min etta i den kategorin. De andra kategorierna hann jag inte rösta i. Bussen på Naxos är en bild jag minns. Fiskenäten i gränden är en snygg bild och också lite dramatisk - ser nästan ut som blod som rinner...
Tack, duktiga fotografer! Aina |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis till vinnarbilderna!
Själv är jag superglad över min 3:e -plats i kategorin "Mitt Grekland" ![]() Tredje gången som jag var med i tävlingen, - man får aldrig ge upp ! //C@nny |
|
|||
|
|||
![]()
JÄTTEFINA bilder....Bussen var också min favorit
![]() Grändbilden stack inte ut lika mycket i sällskap med de andra ca 100st vid genomtittningen , men NU är den helt otroligt fin. STORT GRATTIS TILL ALLA VINNARE!!! Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Förra året blev jag etta i en kategori och femma i en annan. Är övertygad att jag aldrig nånsin kommer i närheten av dessa placeringar igen! /Wolfen |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Första året som jag upptäckt Kalimera,ingen aning om denna tävling.. Konkurrensen blir hårdare nästa år !! ![]() |
![]() |
|
|