Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Fastlandet > Parga

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2010-12-29, 21:28
cesilia cesilia är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2008
Standard Sv: Bröllopsresa, vilket hotell??

Ni verkar ju bevandrade i Parga vad jag förstår. Ni vet möjligtvis inget om hotell Acropol då?
Svara med citat
Gammal 2010-12-30, 08:54
rickys avatar
ricky ricky är inte uppkopplad

Reg.datum: jun 2005

Hej!
Tyvärr har jag ingen egen erfarenhet av Acropol.
Men om man tittar på vad gästerna tycker så ser det så här...

Acropol rankas som nr 8 får betyg 5=6 st. 4=4 st. 3=1 st. 2=1 st

Olympic rankas som nr 15 betyg 5=1 st. 3=1 st.

Acrothea rankas som nr 1 betyg 5=15 st. 4=4 st.

Låt statistiken tala för sig själv

Lycka till!!!
Svara med citat
Gammal 2011-01-14, 11:27
cesilia cesilia är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2008

Nej, nu börjar jag vela igen..
Får nu lite känslan av att Acropol är lite åt det "snobbiga" hållet om man får säga så.. Det passar definitivt inte oss.
Kanske Acrothea vore något ändå? Ser ju hur fint ut som helst. Det som oroade mig lite var att man skulle störas av massa ljud nattetid så nära allt som det verkar ligga? Det kanske man inte gör.? Nu går vi väl inte och lägger oss jättetidigt, men jobbigt om det inte lugnar sig förrän frampå småtimmarna.
Palatino är ju också ett bra alternativ, men nog måste väl hotellkartan på Apollos hemsida visa helt åt skogen fel eller?! Läget verkar inte stämma alls med vad jag läst här?
Svara med citat
Gammal 2011-01-15, 18:08
rickys avatar
ricky ricky är inte uppkopplad

Reg.datum: jun 2005

Citat:
Ursprungligen postat av cesilia Visa inlägg
Kanske Acrothea vore något ändå? Ser ju hur fint ut som helst. Det som oroade mig lite var att man skulle störas av massa ljud nattetid så nära allt som det verkar ligga? Det kanske man inte gör.? Nu går vi väl inte och lägger oss jättetidigt, men jobbigt om det inte lugnar sig förrän frampå småtimmarna.
Jag har svårt att sova om det är störande ljud. På Acrothea hörde vi inget störande alls. Det ligger lugnt ett par gränder upp från hamnen (men med utsikt över hamnen).
Det var en klubb eller nåt precis nedanför men därifrån hördes inget störande ljud.

Ägarna och personalen är väldigt trevliga och kommer gärna och pratar med en och frågar om allt är bra, om dagen varit och vad man ska göra och sånt där. Mycket trevligt och artigt men absolut inte snobbigt.

Vi gillade verkligen det stället, framförallt den lilla terassen man åt sin frukost på med en helt fantastisk utsikt över bukten!
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:08.