![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Haha, även här var det ett par motiv som jag själv valde bland innan jag slutligen skickade in min bild. Många som har sett detsamma, tydligen.
![]() ![]() Karin med en vecka kvar till Atenresan ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Annars har jag en klockren favvo. Jag har väldigt svårt att se att den inte kommer att vinna. Tyvärr har jag röstningsförbud på den, då det råkar vara mitt bidrag... ![]() ![]() /Wolf |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
F ö tycker jag som du: min bild är den bästa! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Har lyckats missa (alltså komplett misslyckats...) alla röstningsdatum tidigare, men denna har jag kanske en chans på!
![]() Aina |
|
||||
|
||||
![]()
Kolla en gång till! Min bild är ju helt outstanding, ser ni inte det?? Det är den allra bästa bilden!
![]() ![]() Yanna |
|
||||
|
||||
![]()
Vänta nu, i mitt grekland är alla vinnare, fast mitt foto är ju verkligen taget i just mitt Grekland så där får ni svårt att slå mig. Sorry...
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Yanna |
|
||||
|
||||
![]()
Precis! Och därför var det faktiskt inte så svårt att välja den här gången, eftersom flera av bilderna var tagna just DÄR...
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jaja, ni får säga vad ni vill. Vinner inte min bild så måste det vara fusk. Den är ju bara bäst!!
![]() /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]()
Jo men som sagt, det är inte säkert att den bästa bilden vinner, eftersom det kanske inte är den som visar MITT Grekland...
![]() |
![]() |
|
|