![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Har två kompisar som läste den. De var storrökare innan de läste boken, och har inte rökt ett bloss sedan dess. De är fyra år sedan nu.
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Läste den för 2 år sedan och det enda jag kommer ihåg var att allt substitut var fel! Men jag tuggar nicotintugg ändå
![]() /Kerstin |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Läs boken igen ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tänker absolut inte läsa den igen! Hjälpte mig inte då och känner att den inte skulle hjälpa mig nu heller. Håller mig till mina nicotugg som jag sakta men säkert tuggar mindre och mindre av. Använde inte så många första veckan heller ca. 4/dygn. Jag lurar definitivt inte mig själv ( ingen annan heller förresten)! Är bara stolt över att dessa 3 veckor har gått rätt smidigt,och tänker fortsätta vara rökfri utan boken!!!!
/Kerstin som just nu jobbar fast utan tugg ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack,tack det värmde
![]() /Kerstin |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Du fixar det ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Tuggade nikotintuggummi några månader - och lyckades. Rökfri nu i 13 år! Ett av de bästa beslut jag någonsin tagit!! ![]() ![]() Du kommer att fixa det!!!!! ![]() ![]() Lena |
|
||||
|
||||
![]()
Om den fanns, och om viljan fanns, skulle den sälja mer än bibeln.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack för ert stöd. Tur att ni alla finns i alla lägen, vare sig det gäller Grekland eller annat. Er kan man lita på
![]() Kram Kerstin ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
där har du så rätt, OM VILJAN FANNS, felet med grekerna är att viljan FINNS INTE, och gud nåde dig om du säger åt dem att försöka sluta. Så här skulle den absolut INTE bli någon storsäljare. ![]() Yvonne |
![]() |
|
|