![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Yanna jag föredrar att du inte lägger ord i min mun. Jag har defintivt inte skrivit enbart negativt om Santorini. Om du läst många av mina gamla inlägg och resebrev kan du se att jag även lyft fram positiva sidor av ön. Bland annat när jag berättat om vandringar som jag gjort på ön.
Eva |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hoppsan! Nu hettade det till..
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej,
intressant att läsa era sypunkter på Santorini. Jag har själv varit där och tycker att Fira är en ganska mysig ort att vistas på för en dag eller så. Tanken var för vår del inte att stanna på Santorini mer än en övernattning för att sedan åka därifrån till andra öar, och sedan komma tillbaka för hemfärden, och då kanske ha lite marginal på nån dag. Tack alla för tipsen! Vi planerar vidare, men först väntar en resa till Thailand. /Outi |
|
|||
|
|||
![]()
Vi ska ge oss iväg på ett äventyr i Tanzania i februari.
![]() Vart i Thailand ska ni, jag har ett tips på en härlig liten ö lååångt söderut om ni är intresserade... ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vart i Thailand ska ni, jag har ett tips på en härlig liten ö lååångt söderut om ni är intresserade...
![]() Vi ska till turistiga Phuket denna gång. Bamseklubb och sånt :-) "Självklart" gör vi utflykter också. /Outi |
|
|||
|
|||
![]()
Med mindre barn är det ett härligt alternativ! När de blir större är det lättare att luffa. Vi har inte varit i Phuket. Har varit på Koh chang, Koh Sukorn och Koh Bulon och i Chiang Mai.. Alla med sin charm. Men Koh Bulon är ett litet paradis.
|
|
|||
|
|||
![]()
Ok, då är ni låångt norr om "vår ö".. Hoppas ni får en härlig resa.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Yanna |
|
||||
|
||||
![]() Citat: