![]() |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Hej Yanna! Säg sagapó - jag älskar dig - till kattungen.
Om hon då lyssnar, tycker jag du ska kalla henne SAGA.
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
|
|
|
||||
|
||||
|
Hepp.. en katt med egen vilja. Vad konstigt..
|
|
|
||||
|
||||
|
Ja, idag (INNEVÄDER!) är verkligen en sådan där dag när man tänker "Varför gjorde vi inte det som vi pratade om när vi åkte hem i början av oktober - beställde en ny biljett till november och stannade på några veckors förlängd sensommarsemester?"
Det har ju verkligen varit helt otroligt varmt och fint på Kreta i november och vädret ser ju ut att slå alla rekord i de kommande dagarna, om man ska tro yr.no (och det brukar vi kunna göra): I morgen 24.11.2010 18° Delvis skyet. Lett bris, 5 m/s fra vest. 0,2 mm nedbør i døgnet.Torsdag 25.11.2010 20° Lettskyet. Lett bris, 5 m/s fra vest-sørvest. 0,3 mm nedbør i døgnet.Fredag 26.11.2010 22° Klarvær. Stille, 0 m/s fra nord-nordøst. 0 mm nedbør i døgnet.Lørdag 27.11.2010 25° Lettskyet. Flau vind, 1 m/s fra øst-sørøst. 0 mm nedbør i døgnet.Søndag 28.11.2010 25° Klarvær. Flau vind, 1 m/s fra nord-nordøst. 0 mm nedbør i døgnet.Mandag 29.11.2010 26° Klarvær. Lett bris, 4 m/s fra sørvest. 0 mm nedbør i døgnet.Tirsdag 30.11.2010 26° Klarvær. Flau vind, 1 m/s fra nord. 0 mm nedbør i døgnet.Onsdag 01.12.2010 26° Klarvær. Flau vind, 1 m/s fra vest. 0 mm nedbør i døgnet.Torsdag 02.12.2010 26° Klarvær. Svak vind, 3 m/s fra vest. 0 mm nedbør i døgnet.Ha det bäst på Kreta och njut varje dag. Ser fram emot att läsa att du inte kunde motstå frestelsen, men badade en av dessa dagar, Yanna! Åh, vad jag skulle bli avundsjuk! |
|
|
|||
|
|||
|
Men Marianne! BOKA DIREKT EN VECKA!!!!!
![]() ![]() Lissi |
|
|
||||
|
||||
|
Du tog orden ur mun på mig, Lissi!
Marianne vad väntar du på? Slå till med en extra semester du med, Lissi! ![]() MonkanS! Ta en sväng hit du med! Vi kan ha en Kalimeraträff när ni kommer! ![]() Ja milda moses vilken önskeprognos för nästa vecka, upp mot 26 gr, Marianne, kanske man t.o.m. vågar doppa tårna då..
|
|
|
|||
|
|||
|
Hade det inte varit för att jag just fått ett LÅNGVIKARIAT med jättebra lön så hade jag slagit till....Jag tröstar mig med att ju mer jag jobbar de närmaste åren, ju snabbare kan jag bli passionär
..och får man sen läsa Dina härliga rapporter från Rethymno regelbundet så kommer tiden dit att gå mycket fortare!![]() Lissi |
|
|
||||
|
||||
|
Attans va olägligt med bra jobb just nu när det är ruskväder, Lissi! Men det är bra att du ser positivt inför framtiden som passionär!
![]() Hmmm...mina rapporter blir väl som att strö salt i såren...eller? ![]() Yanna - passionär - rätt person på rätt ställe!
|
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
![]() Lissi |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Då kommer det fler C-vitaminer framöver!
|
|
|
||||
|
||||
|
Ja, det är ju hur lockande som helst!!!
Kollade lite på priserna.... inga lågpriser just nu precis... Sedan kan man ju hitta hur många dåliga ursäkter/förklaringar som helst på varför man inte bara sticker iväg... Får njuta mina 24 grader (framför värmeugnen ) tills jag kommer på bättre tankar.
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
![]() Japp...hjälper nog till lite om du blundar samtidigt! ..och drömmer dig bort!
|
![]() |
|
|