![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag har en beige, en röd och en rosa, och det verkar inte spela någon roll vilken man tar, det är alltid någon som har en likadan eller en liknande! Så nu har vi skrivit vårt efternamn med svart spritpenna över hela väskan för att ingen ska ta fel. Sidenband och sådant är ju också smart, bara de inte ramlar av!
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vi har svarta väskor med regnbågsfärgade bagageremmar runt (inget ställningstagande i hbt debatten) utan för att de ser så hemska ut så vi hoppas ingen annan skall använda sådan.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jeg gjør akkurat det samme! Har en svart og en olivengrønn koffert, og uansett hvilken jeg bruker får den en fæl rød- og blåstripet bagasjereim rundt seg. Har aldri vært noe problem å se den på båndet!
|
|
||||
|
||||
![]()
Min stora resväska är klarblå och har en blå-svart rem runt. Den svarta tygväskan har jag sytt fast tygmärken på: en svensk och en grekisk flagga.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag och gubben har nog de mest vanliga som finns! En klarblå och en mörkblå. MEN de har blivit begåvade med klisterlappar i form av små, små knubbiga, skära grisar kors och tvärs.
![]() ![]() De är absolut inte vackra, men vi har inga problem att känna igen dem! Hållbara och använda sedan många år tillbaka. ![]() Lena |
|
|||
|
|||
![]()
Våra resväskor börjar bli så gamla så vi känner igen dom bara därför
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat: