![]() |
|
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() Sen är ju min personliga åsikt att åker man till Rhodos som förstagångs resenär till Grekland så får man helt fel uppfattning om landet/öarna! Tyvärr . mvh Emma |
|
|||
|
|||
![]()
Annars vore kanske Skiathos ett bra alternativ? Det är en charmig ö, tycker jag, och även om jag nu tycker att det är för mycket kommers där, trivdes jag ypperligt där som 18-åring. Direktflyget underlättar ju om man reser ensam för första gången.
Naxos är också trevligt, med lagom mycket fest, mysig stad och härliga stränder. |
|
||||
|
||||
![]()
Håller med. Naxos har allt. Sköna stränder, typiskt grekiska byar och en levande stad.
|
|
|||
|
|||
![]()
Tack för era svar!
Rhodos är ute ur leken ![]() Tack och kram! Kyssen |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() Katitzi ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Skit också!
![]() Ja, ja, vi får väl lita på att vi har givit de hyfsade riktlinjer här livet ![]() Tack för era svar! |
|
||||
|
||||
![]()
Se till att de har med sig ett par tuber vätskeersättning
![]() Skämt åsido, det är faktiskt bra att ha med vare sig man vill återhämta sig från solen, festen eller både och, gärna innan man går och lägger sig! Att hålla ungdomar borta från festandet i den åldern kan nog vara svårt, men bara de håller ihop och tar hand om varandra, har mobilerna laddade och förhoppningsvis festar med förståndet i behåll så ska det nog gå bra ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
[
Vilka restauranger var ni på? Få höra nu, några riktiga turistfällor antar jag? ![]() Ja visst åkte vi dit på några riktigt dåliga o dyra restauranger men hittade i alla fall 1 riktigt guldkorn. Mittemot "kattkyrkogården" ja där många katter bor allltså.....låg en liten enkel restaurang med fantastisk mat o billigaste stället vi åt på! ![]() mvh Emmma |
|
||||
|
||||
![]()
Hej skulle hellre skicka flickorna till Rhodos. Var till zakyntos för två år sen.Laganas besökte vi en dag fy sjutton fulla Engelsmän överallt som körde moppar berusade och polisen såg mellan fingrarna. Helt crazy alltså .
|
|
||||
|
||||
![]()
Enligt min mening bör 17-åringar inte åka utomlands för att festa. När mina var i den åldern reste vi tillsammans och festandet fick de senarelägga.
Eva P.S Kan inte någon av föräldrar följa med på resan. Om det är tonåringar från flera familjer borde ju någon ha möjlighet att åka med. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Lena |
|
|||
|
|||
![]() har faktiskt inte alls lagt namnen på minnet! kommer mer ihåg den bästa..! men så är det väl ofta att när man bara är en vecka på ett nytt resmål att när det är dags att åka hem ja det är då man börjar förstå vart man skall gå!!! mvh Emma |
![]() |
|
|