![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Så bra att handen är bättre. Nikia så ser söt ut, hela Nisyros ser söt ut egentligen, men man får hoppas att vulkanen inte vaknar.
![]() Trevlig resa till nästa ö! /Anne ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vilken spännande ö!
Skönt att handen har blivit bättre ![]() Trevlig resa till nästa ö ![]() Riitta ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tack för fina bilder från mysiga Nissyros, en av mina favoritöar i den grekiska övärlden! Besökte vulkankratern en tidig morgon förra sommaren, innan busslasterna med turister från Kos kommit och innan alla andra turister också för den delen. Det var ganska speciellt att vara där ensam mitt i detta fantastiska naturfenomen.
Hur gick det förresten med solnedgångsbilderna från Chokhalka beach? Vill minnas att jag upplevde några riktigt vackra solnedgångar från Mandraki. God fortsättning på resan! Smultron |
|
||||
|
||||
![]()
Tack för mäktiga naturbilder.
Nu är jag mycket nyfiken på vilka öar som är på gång härnäst. Hoppas att det bara är en kortare timeout som ni tagit vad gäller matbilder. Berg, dalar, stränder, byar, blommor och annat i naturen är ju viktiga rese-bilder, men det skulle kännas väldigt svårt att resa utan att få ta del av den lokala maten, det tycker vi är en viktig del av upplevelsen, så återuppta gärna vanan att publicera en och annan matbild också. Skönt att handen är bättre. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |