![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Hej på Er,
hoppas att ni får det bra på er långsemester. Vi kanske syns om ett par veckor, börjar bli trött på regnet..... /spiros |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Åh så roligt att ni åt gott på Vala! Den smygöppnade förra året och hade ännu inte fått upp skylten när jag var där i september. Jag åt där flera gånger på tips från Elias och det var verkligen jättegott. Han hade inte hunnit äta där då men hade hört gott om den, och kocken var en en pensionerad grek från USA som flyttat "hem" och lagade mat på Karpathos för att dryga ut pensionen.
Jag skrev om den här på forumet sedan men så vitt jag sett lyckades jag inte locka dit nån. Men nu blir det nog ändring på det när du skriver ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Den s k Kalimeraeffekten ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Ja precis! Och det vore jättekul i det här fallet, vad jag såg av Vala var att de hade mat som jag inte hade hittat i Pigadia tidigare. Jätteroligt
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det var mycket gott allt vi åt, typ samma slags mat vi fick under Kastrullresan i somras.
|
|
||||
|
||||
![]()
Härligt! Då har de inte bara hållit standarden från första året utan även tagit det en nivå till. Låter mycket lockande
![]() |
![]() |
|
|