Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kafé Kalimera

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2010-08-03, 08:50
Eva Ls avatar
Eva L Eva L är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Reseledare i Grekland

Citat:
Ursprungligen postat av inkfish Visa inlägg

Om researrangörerna hade något emot sina anställdas partajande hade de förmodligen rekryterat 35-åringar och betalat ordentliga löner.
eller såna tanter som mig med rejäl yrkeserfarenhet, krishanteringskompetens och gedigen akademisk utbildning men hu vad dyrt det skulle bli.

Eva
Svara med citat
Gammal 2010-08-03, 09:08
pargas avatar
parga parga är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Reseledare i Grekland

Det här blev intressant! Jag håller med många av ovanstående, särskilt IRSA. Jag tycker att ungdomar ska få vara ungdomar, få partaja och ha kul, men kanske att man bör tänka till trots att man är 19 år!? Jag menar man kan faktiskt vara proffsig och ansvarsfull fast man inte är krishanteringskompetent tant! Det tjatas ju om att man är sitt eget varumärke hela tiden, dags att börja leva upp till det också. Jag tror alla försöker göra sitt bästa men en del svävar ut i en tanke "jag jobbar som reseledare jag kan göra vad jag vill för sen åker jag hem och jag behöver aldrig träffa dessa människor igen".

Förresten så vet jag att alla på vår arbetsplats måste följa policyn även om man är städpersonal eller ekonomiassistent! Så om man är 19 eller 35 år som reseledare borde inte spela någon roll.
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:05.