![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Admirala, på flygplatsen och i Hellas är det dyrt! Det bästa är nog att handla hemma - i alla fall i Sverige!
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag köper alltid solkrämerna här hemma. Finns ett stort urval och billigare än i Grekland och då får jag en som fungerar för mig. Får soleksem av solkrämer med kemiska filter men aldrig när jag är i solen utan solkräm. Enligt hudläkare är det tyvärr vanligt. Därför köper jag enbart solkrämer med fysikaliska filter som fungerar för mig.
Eva |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
I Sverige: 175,- SEK I Hellas: 12,32 E = 116 SEK Nå er ikke dette utsalgspriser i butikk, men jeg tviler vel på at greske nettbutikker er så ekstremt mye billigere enn svenske, og vil anta at dette også avspeiler prisforholdet i butikk. |
|
||||
|
||||
![]()
Korreprodukter som jag använder är betydligt billigare i Grekland.
Prisexempel SPF 4 kostar 239 SEK på Korres hemsida, skulle tro att Kicksbutikerna tar något liknande eller lite till. I Grekland kostar den € 12 vilket blir en bra bit under halva priset. Bättre hudvårdsprodukter i samma prisklass har jag inte hittat, dryga gjorda på naturliga råvaror, innehåller inte massa konserveringsmedel och andra främmande ämnen så som: *mineralolja, silikoner, propylenglykol och etanolaminer. * Citerat från produktbeskrivningen |
|
|||
|
|||
![]()
Var hittar man Korres produkter i Grekland, är det på apoteken eller speciella affärer för hudvårdsprodukter? För på supermarkets hittar man dem väl inte?
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag tror inte de finns på supermarkets, jag har alltid köpt mina på apoteket, förutom i år vid hemresan, då jag fyndade rejält i Korresbutiken på Atens flygplats, ni som flyger via Aten, missa inte den, ljuvlig bodylotion för €10,30, SPF4+SPF10 i ett paket för €13.
|
|
|||
|
|||
![]()
Tack för det Hellen! Skulle gärna vilja testa deras produkter, hört så många som använder dem och är lyriska!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Javisst, Korres' produkter er vidunderlige, og som Hellen sier selges de på apotek i Hellas (men ikke alle apotek) og på flyplassen i Athen - men aldri på supermarked o.l.
Jeg er helt "avhengig" av deres body butter, akkurat nå har jeg en som dufter jasmin. |
![]() |
|
|