![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Just nu finns inget annat att säga än HETT!!!!
Jag återkommer om vädret vänder eller mitt schema återgår till det normala, jag har inte tid och ork att skriva så mycket nu. //Kikh |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Pust och flämt tur man har ac. Monica som håller sig inne under dagen |
|
||||
|
||||
![]()
När jag anlände Agia Marina vid 10.30 i morse visade termometern på +38 grader - nu säger Giorgos på Romanza att "den visar +2 grader fel"...
Jag avnjöt A/C inomhus när städningen var klara och även idag svettades jag ur öronen. Jag!? - Den som ytterst sällan transpirerar! ![]() Den svaga vinden vi förärades med mätte sig inte med värmen och, här precis som i atten, utlovas högre temperaturer fram till fredagen. Gud förbjude strömavbrott! Jag lider hellre av heshet och värkande axlar än att jag inte orkar le mot och skämta med mina kunder! //Kikh |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() tycker värmen börjar bli rent ut sagt SKITJOBBIG kan de vara början av klimateriet, inte vet jag, men börjar längta till den 8 juli när jag åker till svala Sverige. AC går på för fullt i alla rum, och då har man ännu mindre lust att gå ut i hettan, Pust och flämt ![]() Gubben tycker jag är en gnällspik, han själv jobbar uppe på tak i denna värme, gud förbarme dig över honom |
|
||||
|
||||
![]()
Saknar dina väderrapporter Kikh! För hett att skriva? Har varit väldigt varmt här i Finland också.
![]() / Anne ![]() |
![]() |
|
|